وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

هدف رئیس جمهور از سفرهای استانی ایجاد توازن استان‌ها است

«مرتضوی» گفت: هدف از سفرهای استانی رئیس جمهور علاوه بر دیدار با مردم، ایجاد توازن در حوزه‌های مختلف استان‌های کشور است.
کد خبر: ۵۷۰۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲ - 02February 2023

هدف رئیس جمهور از سفرهای استانی ایجاد توازن استان‌ها استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «سیدصولت مرتضوی» که به منظور بازدید و افتتاح چند طرح اشتغالزا امروز پنجشنبه به کرمانشاه سفر کرده است در دیدار با آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه  اظهار داشت: همه باید آستین همت را بالا زده و نسبت به رفع مشکلات مختلف استان‌ها گام برداریم.

وی با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه تصمیمات خوبی برای استان اتخاذ شد، گفت: باید تلاش کرد نرخ بیکاری در استان را در یک بازه زمانی چند ساله کاهش و به توازن برسانیم.

مرتضوی آموزش‌های متناسب با ظرفیت بالفعل استان، فعال سازی مراکز آموزش فنی حرفه ای و هنرستان ها همچنین مراکز دانشگاهی علمی کاربردی را مورد تاکید قرار داد و گفت: اگر دانش افزایی وجود داشته باشد اشتغال نیز که پیش درآمد ازدواج و مسکن است، بوجود خواهد آمد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هدف از سفرهای استانی رئیس جمهور علاوه بر دیدار با مردم، ایجاد توازن در حوزه‌های مختلف استان‌های کشور است.

همه وظیفه دارند برای حل این مشکلات نهایت تلاش خود را بکار گیرند

آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه نیز در این دیدار اظهار داشت: کرمانشاه استان تلاش و مجاهدت است و شایسته نیست میزان بیکاری در آن بالا باشد.

آیت الله «مصطفی علما» افزود: برخی مشکلات این استان حدود ۱۵ سال است که مرتفع نشده است و همه وظیفه دارند برای حل این مشکلات نهایت تلاش خود را بکار گیرند.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین وظایف مسوولان باید حول سه محور مسکن، شغل و ازدواج برای جوانان باشد تا جوانی که از دانشگاه فارغ التحصیل می شود بلافاصله سرکار رفته و تشکیل خانواده دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: استان کرمانشاه یکی از استان های مرزی فعال کشور است که با داشتن مرزهای پر رونق نباید آمار بیکاری در آن بالا باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار