اعتصاب غذای یکی از رهبران جهاد اسلامی برای چهارمین روز متوالی

شیخ خضر عدنان از رهبران جنبش جهاد اسلامی که اخیرا از سوی نظامیان صهیونیست بازداشت شده، چهارمین روز اعتصاب غذای خودش را ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۵۷۲۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸ - 09February 2023

اعتصاب غذای یکی از رهبران جهاد اسلامی برای چهارمین روز متوالیبه گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس به نقل از رسانه‌های فلسطینی، شیخ خضر عدنان از رهبران جنبش جهاد اسلامی که اخیرا به دست نظامیان اشغالگر صهیونیست اسیر شد، برای چهارمین روز متوالی در اعتراض به بازداشت مجدد خود دست به اعتصاب غذا زده است.

وی تاکنون بار‌ها به اسارت رژیم صهیونیستی درآمده و یکی از پیشقراولان عرصه نبرد شکم‌های خالی علیه سازمان زندان‌های صهیونیستی است.

نظامیان صهیونیست در جریان یورش روز یکشنبه گذشته به منطقه جنین در شمال کرانه باختری، شماری از فلسطینی‌ها از جمله شیخ خضر عدنان از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین را بازداشت کردند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای در پی بازداشت شیخ خضر عدنان اعلام کرد: هدف قرار دادن و بازداشت رهبران و رزمندگان جنبش جهاد اسلامی در شهر جنین توسط نظامیان اشغالگر که در سحرگاه امروز رخ داد، اقدامی شکست خورده از سوی صهیونیست‌ها برای تأثیرگذاری بر اراده مردم فلسطین و استقامت و عزم راسخ مجاهدان فلسطینی است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار