در اختتامیه مسابقات قرآن و عترت‌ بسیج مطرح شد؛

رئیس سازمان بسیج مستضعفین: تربیت ۱۰ میلیون متربی قرآنی توسط بسیج/ ۳۰ هزار واحد قرآنی در پایگاه‌های بسیج راه‌اندازی می‌شود

سردار سلیمانی گفت: تبلیغ و ترویج فعالیت‌های قرآنی، راه‌اندازی ۳۰ هزار واحد قرآنی در پایگاه‌های بسیج، تربیت ۱۰ میلیون متربی قرآنی و توسعه گروه‌های جهادی قرآنی در دستور کار بسیج قرار دارد.
کد خبر: ۵۷۳۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱ - 15February 2023

رئیس سازمان بسیج مستضعفین: تربیت ۱۰ میلیون متربی قرآنی توسط بسیج/ ۳۰ هزار واحد قرآنی در پایگاه‌های بسیج راه‌اندازی می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (چهارشنبه) در اختتامیه بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت‌ بسیج که در مجموعه فرهنگی ۵ آذر برگزار شد، اظهار داشت: این دوره از مسابقات با حضور بیش از ۱۱۸ هزار نفر از فعالان قرآنی در سراسر کشور برگزار شد.

سردار سلیمانی با اشاره به رویکرد‌های بسیج در حوزه‌های قرآنی و عمومی گفت: این رویکرد‌ها برای سال بعد و سال‌های آتی در قالب برنامه پنج ساله هفتم توسعه بسیج، تبیین و تدوین شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: تبلیغ و ترویج فعالیت‌های قرآنی، راه‌اندازی ۳۰ هزار واحد قرآنی در پایگاه‌های بسیج، تربیت ۱۰ میلیون متربی قرآنی و توسعه گروه‌های جهادی قرآنی در دستور کار ما قرار دارد.

وی درخصوص فعالیت‌های عمومی بسیج‌ هم اظهار داشت: راه‌اندازی ۵۰۰ دارالقرآن در سطح شهرستان‌ها نیز مورد توجه قرار دارد.

سردار سلیمانی اضافه کرد: راه‌اندازی ۳۲ دایره تحفیظ قرآن در سطح شهرستان از جمله مواردی است که در دستور کار بسیج قرار دارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی‌ یک انقلاب قرآنی بود و در طول ۴۴ سال گذشته اعتلای قرآن در آن مشهود بوده است، افزود: این ضرورت وجود دارد که به‌صورت هدفمند و هوشمند برای جوانان، دانش‌آموزان و سطوح دانشگاهی اقداماتی صورت گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شرکت بیش از ۱۱۸ هزار نفر از سراسر کشور در این دوره از مسابقات، عنوان کرد: این‌مسابقات به‌صورت خانوادگی، گروهی، فردی و خلاقیت برگزار شده است.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: ۳۰۴ نفر از شرکت‌کنندگان در این مسابقات، به مرحله نهایی راه یافتند که از این میان، ۶۴ نفر مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها