فرمانده سپاه ناحیه بردسکن:

راویان دفاع مقدس باید پیشگامان جهاد تبیین باشند

سرهنگ «جنیدی» گفت: راویان دفاع مقدس همان‌گونه که در آن دوران پرافتخار پیش‌گام صحنه‌های نبرد بودند، امروز نیز در جهاد تبیین باید نقش‌آفرینی ویژه‌ای داشته باشید.
کد خبر: ۵۷۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷ - 01March 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، سرهنگ پاسدار «علیرضا جنیدی» فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در نشست اعضای انجمن راویان سردار شهید «حسین شیدایی» این شهرستان که شب گذشته در سپاه برگزار شد، با بیان اینکه ایران اسلامی در برابر هجمه‌های دشمنان ایستاده است، اظهار داشت: هدف دشمنان از تحمیل جنگ هشت‌ساله به ملت ایران، به انحراف کشاندن مسیر انقلاب اسلامی بود که بحمدالله با درایت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و بصیرت ملت آگاه و ولایت‌مدار ایران اسلامی ناکام  ماند.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ دفاع مقدس باید همواره در جامعه زنده و پویا بماند، افزود: نسل جوان و نوجوانان جامعه اسلامی که آن روزها را درک نکرده‌اند باید بتوانند با مطالعه، تحقیق و پژوهش از این فرهنگ ارزشمند به‌خوبی بهره ببرند.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن با بیان اینکه راویان دفاع مقدس نقش مهمی در توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس دارند، ادامه داد: راویان دفاع مقدس همان‌گونه که در آن دوران پرافتخار پیش‌گام صحنه‌های نبرد بودند، امروز نیز در جهاد تبیین باید نقش‌آفرینی ویژه‌ای داشته باشید.

جنیدی تأکید کرد: امیدآفرینی و امیدبخشی در جامعه یکی از اولویت‌های مهم جهاد تبیین است، این مهم باید در دستور کار همگان قرار گیرد تا گذشته درخشان انقلاب اسلامی و آینده نورانی که پیش روی ملت ایران اسلامی است برای نسل جدید به‌خوبی تبیین شود.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن ابراز داشت: امروز انقلاب اسلامی علی‌رغم همه توطئه‌های دشمنان در اوج اقتدار است و این مهم به برکت وجود ولایت‌فقیه و ولایت‌مداری ملت آگاه، هوشیار و همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

در ادامه این مراسم راویان و پیشکسوتان دفاع مقدس به بیان خاطرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار