فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

اعطای تسهیلات جهت ایجاد ۱۱۰ نیروگاه خورشیدی در بردسکن

سرهنگ «جنیدی» از اعطای تسهیلات برای ساخت ۱۱۰ مورد نیروگاه خورشیدی پنج کیلو وات در بردسکن خبر داد.
کد خبر: ۵۹۰۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳ - 23May 2023

اعطای تسهیلات جهت ایجاد ۱۱۰ نیروگاه خورشیدی در بردسکنسرهنگ پاسدار «علیرضا جنیدی» فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بردسکن اظهار داشت: در راستای منویات فرمانده کل قوا در خصوص رشد تولید و نیز اقتصاد مقاومتی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه بردسکن با اعطای ۱۳۲ میلیارد ریال تسهیلات، ضمن ایجاد اشتغال و کسب درآمد مکفی برای ۱۱۰ خانواده این موقعیت کاری را فراهم کرده است.

وی افزود: مزایای انرژی خورشیدی نامحدود است و این انرژی را می‌توان در تمامی نقاط و به طور روزانه استفاده کرد.

 فرمانده سپاه ناحیه بردسکن با اشاره به نامحدودبودن این انرژی باتوجه‌ به عمر بالای خورشید، گفت: استفاده از انرژی خورشیدی برای مصارف شخصی هزینه‌های برق را کاهش می‌دهد.

جنیدی با اعلام اینکه سال گذشته ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی با همکاری سازمان بسیج سازندگی به متقاضیان اعطا شده، تصریح کرد: اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی در زمینه‌های انتقال برق، ساخت منبع ذخیره آب در روستاهای محمدآباد، درونه و شهر شهرآباد، اصلاح شبکه آبرسانی به طول سه هزار و ۲۰۰ متر در روستای عبدل‌آباد، اصلاح شبکه آبرسانی مجتمع در هست روستای منطقه به طول ۳۸ کیلومتر از اقدامات بسیج سازندگی سپاه ناحیه بردسکن در راستای محرومیت‌زدایی به شمار می‌رود.

وی گفت: بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت انقلاب اسلامی در جوانان ایران اسلامی است که توانسته با تفکر جهادی در عرصه‌های مورد نیاز و حساس نظام در جهت زدودن چهره محرومیت از مناطق محروم کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی گام‌های موثری بردارد.

 فرمانده سپاه بردسکن بیان داشت: امروز بسیج سازندگی با تعریف جدیدی از مدیریت جهادی در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور با حضور آگاهانه، تعیین‌کننده، متعهدانه و با بصیرت خود تجلی عشق و دلدادگی و نماد عزت، اقتدار، ولایت‌مداری، ایثار و فداکاری در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

جنیدی، کمک به ساخت و بهسازی پنج مسجد و خانه عالم، کمک به ساخت و بهسازی چهار مدرسه، فعالیت گروهای جهادی در پروژه‌های آبرسانی، خدمت‌رسانی به مسافران، ایستگاه صلواتی در محل سه‌راهی درونه، کمک به تعمیر و ساخت ۱۱ واحد مسکونی، ساخت پنج سرویس بهداشتی و حمام، سم‌پاشی اماکن دامی در مناطق عشایری و پنج مرحله ویزیت رایگان با همکاری درمانگاه نبوت بسیجیان، بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان را از دیگر اقدامات بسیج سازندگی سپاه ناحیه بردسکن عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار