فرمانده سپاه ناحیه بردسکن:

رمز تداوم انقلاب اسلامی اعتماد به جوانان است

سرهنگ «جنیدی» گفت: امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس به جوانان اعتماد کردند و فرماندهانی را پرورش دادند که دشمنان از شنیدن نام آن‌ها دچار رعب و وحشت می‌شد بعد از ایشان نیز فرمانده معظم کل قوا هموار بر استفاده از ظرفیت جوانان و اعتماد به آن‌ها تأکید دارند که مؤید این ادعا بیانیه گام دوم انقلاب است.
کد خبر: ۵۹۴۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵ - 07June 2023

رمز تداوم انقلاب اسلامی اعتماد به جوانان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، ویژه‌برنامه «افتخار کوچه آبروی محله» یادبود شهید «علی‌اکبر سالاری» با حضور سرهنگ پاسدار «علیرضا جنیدی» فرمانده سپاه ناحیه بردسکن، خانواده شهدا و اهالی روستای هدک از توابع بخش مرکزی شهرستان بردسکن در حسینیه این روستا برگزار شد.

سرهنگ علیرضا جنیدی فرمانده سپاه شهرستان بردسکن با گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای قیام 15 خرداد اظهار داشت: شهدا به عنوان تربیت‌یافتگان مکتب امام خمینی (ره) با نثار جان خود از کیان انقلاب اسلامی دفاع کردند.

وی افزود: شهدا اسطوره‌‌ها و قهرمانان ایران اسلامی هستند که جوانان کشورمان باید با تأسی به سیره آن‌ها در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن گفت: امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس به جوانان اعتماد کردند و فرماندهانی را پرورش دادند که دشمنان از شنیدن نام آن‌ها دچار رعب و وحشت می‌شد بعد از ایشان نیز فرمانده معظم کل قوا هموار بر استفاده از ظرفیت جوانان و اعتماد به آن‌ها تأکید دارند که مؤید این ادعا بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی در ادامه به شاخصه‌های مکتب امام خمینی (ره) اشاره کرد و یادآور شد: دشمنان به دنبال تحریف اندیشه امام خمینی (ره) هستند و برماست که به هوش باشیم و با ارتقای بصیرت خود نگذاریم این توطئه دشمن عملیاتی شود.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن خاطرنشان کرد: دشمنان درصدد توقف قطار سریع‌السیر پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی هستند و با توجه به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی ایمان و امید است که همه باید با اتحاد و همدلی در این جبهه نقش‌آفرینی کنیم تا پیروز میدان شویم.

مرثیه‌سرایی و تکریم از مادر شهید «علی‌اکبر سالاری» پایان‌بخش این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار