مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالحسین(ع):

بی‌حجابی و بدحجابی یک گناه اجتماعی است

حجت‌الاسلام «نجاری» گفت: بی‌حجابی و بدحجابی یک گناه اجتماعی است یعنی تاثیرات منفی آن بر روی جامعه زیاد است و باعث انحراف مردم می‌شود.
کد خبر: ۵۸۱۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵ - 06April 2023

بی‌حجابی و بدحجابی یک گناه اجتماعی استبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، حجت الاسلام «الیاس نجاری» مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالحسین(ع) همدان در محفل انس با قرآن که در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان برگزار شد، با اشاره به تفسیر آیاتی از سوره مبارکه احزاب اظهار داشت: فتح مکه توسط مسلمانان باعث شد یهودیان شکست سختی را متحمل شوند و از مکه خارج شوند و همچنین غنائم زیادی نصیب مسلمانان شود.

وی گفت: به دست آوردن این غنائم توسط مسلمانان، زنان پیامبر(ص) را به طمع انداخت به طوری که هر کدام از آنان وسایل گرانبهایی را از پیامبر(ص) درخواست کردند.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان نکاتی از آیات سوره احزاب گفت: رهبر جامعه اسلامی باید زندگی ساده و به دور از تجملات داشته باشد و خانواده او نیز باید این چنین باشد، پس نمی‌شود همسران پیامبر(ص) هم ام المومنین باشند و هم به دنبال تجمل گرایی زیورآلات دنیایی.

وی خاطرنشان کرد: حفاظت و صیانت از دین مبین اسلام آن قدر از اهمیت بالایی برخوردار است که باید از خانواده خود در این زمینه بگذریم و شهدای مدافع حرم اینگونه بودند.

نجاری با اشاره به الگو بودن مسئولین در جامعه اسلامی افزود: دنیاطلبی و آخرت طلبی با هم جمع نمی‌شوند در نتیجه مسئولین و خانواده‌های آنان باید زندگی ساده‌ای داشته باشند.

وی عنوان کرد: بی‌حجابی و بدحجابی یک گناه اجتماعی است یعنی تاثیرات منفی آن بر روی جامعه زیاد است و باعث انحراف مردم می‌شود.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: اگر خطایی از مردم یا مسئولین سر بزند باید مجازات شوند و همه در برابر قانون یکسان هستند و باید عقوبت کارهای ناپسند خود را ببینند.

وی در پایان تصریح کرد: خداوند در سوره احزاب خطاب به زنان پیامبر (ص) می‌فرماید با نامحرمان با کرشمه و ناز سخن نگویید که این امر نشان دهنده و رعایت عفت کلام به منظور حفظ جامعه از گناه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها