وزیر فرهنگ در بازدید از بخش عفاف و حجاب نمایشگاه بین‌المللی قرآن:

به‌دنبال ایجاد دسترسی‌ آسان اقشار مختلف به البسه مناسب و عفیفانه هستیم

اسماعیلی با بیان اینکه دولت مردمی بنا دارد، دسترسی‌ آسان اقشار مختلف مردم به البسه مناسب و عفیفانه مورد نیازشان را فراهم کند، گفت: بخش عفاف و حجاب یکی از امتیازات نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برای اقشار علاقه‌مند به تهیه لباس‌های مناسب و عفیفانه محسوب می‌شود.
کد خبر: ۵۸۲۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵ - 09April 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در مصلی امام خمینی (ره) محل برپایی سی امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از بخش عفاف و حجاب این نمایشگاه بازدید به عمل آورد و اظهار داشت: بخش عفاف و حجاب یکی از امتیازات نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برای اقشار علاقه مند به تهیه لباس های مناسب و عفیفانه محسوب می‌شود و بر همین اساس تسهیلات و امکانات مناسب برای این بخش مهم از سوی مسئولان نمایشگاه فراهم شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته استقبال بسیار خوبی از بخش عفاف و حجاب نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از سوی علاقه‌مندان و خانواده ها صورت گرفت، تصریح کرد: امسال نیز شبستان های مستقلی برای این بخش در سی امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم درنظرگرفته شده و بیش از ۲۶۰ غرفه در این بخش دایر شده است.

اسماعیلی در ادامه خاطرنشان کرد: اغلب غرفه داران بخش عفاف و حجاب شامل تولیدکنندگانی هستند که سال ها در حوزه عفاف و حجاب فعال بوده‌ و تولیدات مناسبی را عرضه داشته اند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان گفت: دولت مردمی بنا دارد، دسترسی‌ آسان اقشار مختلف مردم به البسه مناسب و عفیفانه مورد نیازشان را فراهم کند و در این مسیر برپایی چنین رویدادهایی در سهم خود می تواند تاثیرگذار باشد.

یادآور می‌شود؛ سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ فروردین در محل مصلای امام خمینی(ره) آغاز به کار کرده و تا ۲۶ فروردین‌ماه پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار