مسئولین سرپل‌ذهاب از آماده سازی یادمان شهدای بازی‌دراز

مسئولین شهرستان سرپل‌ذهاب باحضور در ارتفاعات بازی‌دراز از آماده‌سازی یادمان شهدای این منطقه بازدید کردند.
کد خبر: ۵۸۴۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴ - 18April 2023

بازدید فرماندار و مسئولین سرپل‌ذهاب از آماده سازی یادمان شهدای بازی درازبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، مسئولین شهرستان سرپل‌ذهاب باحضور در ارتفاعات بازی‌دراز  از یادمان شهدای این منطقه بازدید کردند.

«صدراله بابلی» فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رویداد بزرگ فرهنگی معنوی گرامیداشت سالروز آزادسازی بازی‌دراز در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت در سرپل‌ذهاب برگزار خواهد شد که تمهید مقدمات آن از اواخر سال گذشته در شهرستان آغاز شده و جلسات متعددی در سطح شهرستان و استان برگزار شده است.

بابلی افزود: در سرپل‌ذهاب شش کمیته تشکیل شده که متناسب با شرح وظایف تعیین شده از ماه ها قبل اقدامات خود را آغاز کرده اند و بازدیدهای مختلفی از این اقدامات انجام گرفته است .

وی تصریح کرد: کمیته مهندسی در بحث آماده سازی مسیر یادمان، تامین پارکینگ خودروها و آماده سازی مسیرهای داخل یادمان فعالیت داشتند کمیته اسکان نیز مقدمات تامین اسکان ۳۵هزار زائر یادمان بازی دراز را فراهم کردند که ۱۵هزار نفر در سرپل‌ذهاب و مابقی در شهرستان های مجاور اسکان می یابند.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب با بیان به اینکه کمیته فرهنگی مقدمات کار فضاسازی و برنامه های فرهنگی را فراهم نموده است ادامه داد: کمیته پشتیبانی با مسئولیت شهرداری شهرستان باتمام امکانات خود به میدان آمده و شهرداری شهرستان کرمانشاه را بعنوان شهرداری معین در کنار خود دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان سرپل ذهاب اذعان داشت: کمیته بهداشت و سلامت یک کمیته استانی هست که برای مسائل بهداشتی و درمانی و تامین سلامت شرکت کنندگان پای کار آمده و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد .

وی با اشاره به جلسه استانی افزود: استاندار کرمانشاه تاکید بسیاری بر پای کارآمدن تمام شهرستان ها داشتند و در این جلسه پیشنهاد ایشان برای نامگذاری میادینی در شهرستان ها بنام بازی دراز عنوان شد که مورد توجه شرکت کنندگان قرار گرفت.

بابلی تصریح کرد: این رویداد بزرگ فرهنگی و معنوی یک برنامه استانی است که لازم است تمام استان پای کار باشند که همینگونه هم بوده و لازم است از کمیته های شهرستانی ، دستگاه های مختلف استان و شهرستان های مجاور و ویژه سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب که محوریت برنامه را در اختیار دارد تقدیر کنم.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب در پایان ضمن دعوت از مردم و خانواده های شهدا و ایثارگران برای حضور در مراسمات گرامیداشت سالروز عملیات بازی دراز افزود: مراسم یادواره شهید شیرودی در روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت در محل یادمان شهید شیرودی برگزار می شود سپس مراسم یادواره شهدای بازی دراز  بعد از نماز مغرب و عشا در جوار حرم احمد ابن اسحاق (ره)  برگزار می گردد و برنامه اصلی این این ایام که صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز است صبح روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه در دامنه ارتفاعات برگزار و ویژه برنامه ای نیز در قله بازی دراز و محل یادمان شهدای گمنام این ارتفاعات پایان بخش مراسمات خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار