در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه: عملیات بازی‌دراز نماد ایثار و مقاومت ملت ایران بود

سردار «خوشبخت» گفت: عملیات بازی‌دراز نماد ایثار و مقاومت ملت ایران بود و اقتدار قوای نظامی رزمندگان اسلام در آن بسیار مشهود است.
کد خبر: ۵۸۷۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۳ - 06May 2023

عملیات بازی‌دراز نماد ایثار و مقاومت ملت ایران بودسرتیپ دوم پاسدار «بهروز خوشبخت» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در مراسم صعود به ارتفاعات بازی‌دراز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس گنجینه با ارزشی از مقاومت ملت ایران است که باید بتوانیم از لحظه لحظه آن بهره ببریم.

مدیرکل حفظ آثار و شنر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه افزود: عملیات بازی‌دراز نماد ایثار و مقاومت ملت ایران بود و اقتدار قوای نظامی رزمندگان اسلام در آن بسیار مشهود است.

وی یادآور شد: بحث راهیان نور یکی از فاخرترین فعالیت‌های فرهنگی است که می‌توان طی آن واقعیت جنگ را به نسل جوان منتقل کرد.

سردار خوشبخت نقش استان کرمانشاه را در جنگ بی بدیل عنوان و تاکید کرد: وظیفه داریم تا آنجا که توان داریم به عنوان یک رسالت ملی به این مسئله ورود پیدا کنیم و آن را نسل به نسل به آیندگان برسانیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر پیشگیری از بروز دو آسیب فراموشی و تحریف در حوزه دفاع مقدس تأکید کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان انتقال دهیم و در این راستا باید اردوهای راهیان نور تقویت شوند.

وی با بیان اینکه برای برگزاری برنامه‌ها با محوریت سالروز عملیات‌های مهم در استان برنامه‌ریزی داریم، تاکید کرد: باید دستاوردهای راهیان نور را تقویت کنیم.

سردار خوشبخت در پایان خاطرنشان کرد: اگر چه جنگ در استان کرمانشاه شروع و به پایان رسید اما گفتنی است که این استان همچنان در حال دفاع در بخش‌های مختلف است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها