رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:

نظام سلطه از فعالیت برون‌مرزی قرارگاه فرماندهی رسانه ایران واهمه دارد

حجت‌الاسلام «خاموشی» گفت: دشمن برای جلوگیری از پیشرفت اسلام و انقلاب اسلامی به دنبال آن است تا قرارگاه فرماندهی رسانه جمهوری اسلامی در خارج از مرزهای ایران فعال نباشد.
کد خبر: ۵۸۹۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲ - 14May 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «سید مهدی خاموشی» رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در همایش رؤسا و کارشناسان ادارات حراست اوقاف و امور خیریه کشور که امروز در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: انسان باید برای پاسداشت حق، حق‌خواه، خدا‌خواه و صلح‌خواه باشد و اگر این گونه بود در هر شرایطی از دین، آئین و آرمان خود صیانت می‌کند.

وی با بیان اینکه حراست از خود مقدم بر حراست فیزیکی و سازمانی است، افزود: شناخت زمان بسیار مهم است و باید اقدامات ما نسبت به مسائل به روز باشد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به پیشرفت نظام مقدس اسلامی در بیش از چهار دهه حیات انقلاب گفت: برای حراست از دین اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی بصیرت بسیار مهم است و لذا در شرایط فعلی دین و اهل‌بیت باید پاس داشته شوند چراکه انقلاب اسلامی متصل به انبیا، اولیای الهی و شهداست.

خاموشی با اشاره به اجتماع عظیم اربعین آن را تهدیدی برای دشمنان اسلام دانست و خاطرنشان کرد: آن‌ها برای تضعیف این حرکت بی‌نظیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش مهم رسانه در ترویج دروغ و یا واقعیت، بیان داشت: امروز بشریت بدون رسانه زنده نیست و در آینده نه چندان دور هزاران ماهواره فعالیت خواهند داشت که شاید نتوان بسیاری از موارد را کنترل کرد.

خاموشی گفت: دشمن برای جلوگیری از پیشرفت اسلام و انقلاب اسلامی به دنبال آن است تا قرارگاه فرماندهی رسانه جمهوری اسلامی در خارج از مرزهای ایران فعال نباشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار