درگیری مسلحانه شدید مبارزان مقاومت با نظامیان صهیونیست

منابع فلسطینی بامداد امروز از درگیری‌های شدید مبارزان مقاومت با نظامیان صهیونیست در شهر‌های طولکرم و الخلیل در کرانه باختری خبر دادند.
کد خبر: ۵۹۲۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶ - 30May 2023

درگیری مسلحانه شدید مبارزان مقاومت با نظامیان صهیونیستبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از رسانه‌های فلسطینی، نظامیان اشغالگر صهیونیست از ساعات اولیه بامداد امروز سه‌شنبه حمله گسترده‌ای را به اردوگاه عسکر و نور شمس در شهر طولکرم به منظور بازداشت چند مبارز تحت تعقیب فلسطینی انجام دادند.

به دنبال یورش صهیونیست‌ها به این مناطق، مبارزان مقاومت فلسطین با آن‌ها وارد رویارویی مسلحانه شدیدی شدند.

اشغالگران صهیونیست در اردوگاه نور شمس یک خانه و یک مغازه را منفجر کردند.

منابع پزشکی اعلام کردند که در درگیری‌های طولکرم دست کم ۳۹ فلسطینی بر اثر گلوله‌های گازی و استنشاق گاز اشک‌آور زخمی شدند.

همچنین یک نظامی صهیونیست هم در این درگیری‌ها زخمی شده است.

منابع محلی اعلام کردند که اشغالگران اسرائیلی نتوانستند مبارزان تحت تعقیب فلسطینی را بازداشت کنند و مجبور به عقب‌نشینی از این منطقه شدند.

این در حالی است که مبارزان مقاومت فلسطین شامگاه گذشته نیز به سمت گروهی از نظامیان اشغالگر صهیونیست در نزدیکی شهرک صهیونیست‌نشین کریات اربع در شمال الخلیل تیراندازی کردند.

منابع عبری زبان مدعی شدند که در این حادثه به کسی آسیبی وارد نشده است. این منابع تاکید کردند که در جریان این تیراندازی، چند گلوله به یک دستگاه آمبولانس نظامی اسرائیلی اصابت کرده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار