با سرگروهی سینما آزادی

"تنهای تنهای تنها" بعد از دهه اول محرم اکران خواهد شد

این فیلم درباره ورود خارجی‌ها به بوشهر و فعالیتشان در حوزه انرژی هسته‌ای است
کد خبر: ۵۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۷ - 10November 2013

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته فیلم "تنهای تنهای تنها" بعد از دهه اول ماه محرم به سرگروهی سینما آزادی وپخش کنندگی حوزه هنری اکران خواهد شد. با توجه به مثبت بودن نظر منتقدان و صاحب نظران در مورد فیلم  پیشبینی می شود که این فیلم عملکرد خوبی در اکران داشته باشد واستقبال خوبی از آن صورت بگیرد.

"تنهای تنهای تنها" فاکتورهای تجاری لازم برای تبدیل شدن به یک فیلم پر فروش را ندارد اما می تواند با ساختار و محتوای متفاوت خود تماشاگران زیادی را جذب خود کند. قبل از این قرار بود که این فیلم همزمان با آغاز ماه محرم روی پرده سینماها برود اما به علت فروش فوق العاده فیلم سینمایی به "خاطر پونه" اکران "تنهای تنهای تنها" تا پایان دهه اول محرم به تعویق افتاد.

این فیلم درباره ورود خارجیها به بوشهر و فعالیتشان در حوزه انرژی هستهای است و همین طور تأثیراتی که ورود این خارجی ها روی مردم بوشهر داشتهاند. علاوه بر تاکید فیلم بر وجهه غیرانسانی سیاست نوعی فانتزی که بسیار شبیه به رئالیسم جادویی ادبیات آمریکای لاتین است به زیبایی در فیلم طرح می شود.

فیلم با ما یاد می دهد که با وجود همه سختی ها باید مقاومت کنیم و حرفمان را بزنیم. اصالت قصه و فیلمنامه در به دست آمدن نتیجه قابل قبول نقش مهمی را ایفا می کند.

"تنهای تنهای تنها" با بودجه کمی ساخته شده است اما کارگردان اجازه آسیب رسیدن به فیلمش را می گیرد و کمبود بودجه فیلمش را با تلاش مضاعف و کار کردن روی فیلمنامه و خلاقیتی که از خود بروز می دهد پر می کند.

نظر شما
پربیننده ها