احسان عبدی پور مطرح کرد

سعی می کنم روی نقطه صفر مختصات سیاسی بایستم

کارگردان تنهای تنهای تنها گفت: ایده این فیلم ریشه در بی‌تعادلی و بی‌ثباتی زندگی روزمره موجود دارد.
کد خبر: ۶۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۷ - 17November 2013

سعی می کنم روی نقطه صفر مختصات سیاسی بایستم

احسان عبدیپور کارگردان فیلم تنهای تنهای تنها ضمن توضیح درباره فیلم جدیدی که با نام "سیاه و سفید" در دست تولید دارد و تاکید بر تولید آن در شهر بوشهر اظهار داشت: از همان ابتدا که قصد تولید فیلم تنهای تنهای تنها را داشتم به این فکر می کردم که یک کار با کیفیت تحویل دهم ، حتی در جلسه ای که با یکی از مسئولان صدا و سیمای بوشهر داشتم این نکته ار مطرح کرده و از وی خواستم که نگاتیو در اختیار ما بگذارد . نگاتیو که در اختیار ما قرار گرفت ما با انگیزه و توان بیشتری کار را شروع کردیم .

وی افزود: من برای نگارش یک فیلمنامه تمام توان و تلاش خودم را می گذارم و اصلا به تله فیلم بودن یا سینمایی بودن آن فکر نمی کنم. قبلا بابت دو سه فیلم ویدئویی که ساخته بودم از جشنواره فجر، سیمرغ یا دیپلم افتخار گرفته و به اندازه کافی تشویق شده بودم بنابراین برای تولید تنهای تنهای تنها دیگر دنبال تشویق و ستایش نبوده و فقط به کیفیت کار فکر می کردم.  

کارگردان فیلم "توریست" با اعلام رضایت از مراحل تولید کار در فیلم "تنهای تنهای تنها" اظهار داشت: همه چیز خیلی خوب پیش رفت و هیچ کس درباره کم و زیاد کردن فیلم یا تغییر سکانس ها حرفی به من نزد و از اول تا آخرکار همه فقط می گفتند خوب است! این اتفاق خیلی نادر است و در تولید سینمای ایران خیلی کم این اتفاق می افتد که همه تو را تایید کنند و هیچ مخالفتی برای کارت وجود نداشته باشد.

وی با تاکید برغیر سیاسی بودن و عدم وابستگی اش به جناح های سیاسی گفت: همیشه سعی کرده ام در نقطه صفر مختصات سیاسی بایستم و مدیون این دولت یا آن دولت یا این جناح سیاسی یا آن جناح سیاسی نباشم. اعتقادم براین است که حد عمرفیلمسازی یک کارگردان بیشتر از چهار سالی است که یک دولت می خواهد مدیریت کند.

عبدی پور تاکید کرد: متاسفانه ما امروزه در دوران بی ثبات و متزلزلی زندگی می کنیم. یک کودک که در اروپا زندگی میکند آنقدرامنیت دارد که لازم نداند وزیر امور خارجه کشورش را بشناسد اما امنیت درکشور ما در وضعیتی قرار گرفته که حتی یک بچه ایرانی هم میداند که در جلسه آقای ظریف و خانم اشتون چه گذشته است.

وی افزود :"تنهای تنهای تنها" تمام اِلمانهای تنفر برانگیز را با خود دارد و کاملا آماده است تا به فیلمی منفور تبدیل شود؛ این فیلم بازیگر ندارد، لهجه دارد، در روستا فیلمبرداری شده و... موضوع آن به شدت لب مرزی است، اما با سعی و تلاش فراوانی که انجام دادیم آن را به فیلمی دوست داشتنی تبدیل کردیم.

نظر شما
پربیننده ها