در بیست و دومین کمیسیون عملیات فراجا مطرح شد؛

سردار رضایی: «اقتدار» توأم با «مهربانی» و «برنامه‌ریزی هوشمندانه» شاخصه پلیس خدمتگزار است

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز پلیس در جایگاه اقتدار قرار دارد و مهربانی و برنامه‌ریزی هوشمندانه جزو شاخصه‌های پلیس خدمتگزار محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۵۹۶۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰ - 15June 2023

سردار رضایی: «اقتدار» توأم با «مهربانی» و «برنامه‌ریزی هوشمندانه» شاخصه پلیس خدمتگزار است به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «قاسم رضایی» جانشین فرمانده کل انتظامی در بیست و دومین کمیسیون عملیات فراجا ویژه ساماندهی الگوی فرماندهی انتظامی مشهد که امروز (پنجشنبه) در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد، با تشکر از تلاش خادمان نظم و امنیت در مشهدالرضا که برای برقراری نظم و امنیت زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) جهادگونه و ایثارگرانه تلاش می‌کنند، اظهار داشت: فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در برقراری و تحکیم نظم و امنیت عمومی از استان‌های موفق و برتر کشور است که از مجموعه انتظامی این استان و پلیس مشهد تشکر می‌کنیم.

وی افزود: امروز پلیس در جایگاه اقتدار قرار دارد و مهربانی و برنامه‌ریزی هوشمندانه جزو شاخصه‌های پلیس خدمتگزار محسوب می‌شوند.

جانشین فرمانده کل انتظامی خاطرنشان کرد: تقویت پلیس مشهد با توجه به حساسیت‌های خدمات انتظامی و تأمین نظم و امنیت در این شهر مقدس تکلیفی مهم است که باید با دقت نظر و سازماندهی مطلوب، مدیریت لازم صورت گیرد و این اصل در فراجا با تمرکز بر تقویت کلانتری‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت آموزش و مهارت‌افزایی کارکنان انتظامی در راستای تقویت تخصص‌گرایی پلیس خدمتگزار، گفت: در این مسیر استفاده از ظرفیت‌ها و پشتیبانی سرمایه‌های اجتماعی، برای پلیس توان‌افزاست.

سردار قاسم رضایی به اجرای طرح امنیت محله‌محور اشاره کرد و یادآور شد: در اجرای این طرح، کلانتری‌ها محور اجرای عملیات بوده و فرماندهی انتظامی مشهد در طرح امنیت محله‌محور باید نمونه و الگو باشد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اصل پیشگیری اجتماعی، بیان داشت: در این مسیر نیز با شناخت و اشراف کامل می‌توان به نتایج ارزشمندی برای کاهش هزینه‌های انتظامی رسید.

در ابتدای این نشست سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گزارشی از اقدامات و برنامه‌های پلیس مشهد ارائه کرد.

پیش از برگزاری این نشست سردار «رضایی» با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی مشهد از نمایشگاه دستاوردهای خادمان نظم و امنیت در پلیس این شهر مقدس بازدید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها