در نشست مرزنشینان و سران طوایف استان خراسان رضوی مطرح شد؛

سردار رضایی: قدرت واقعی جمهوری اسلامی قدرت نرم، اعتقاد و ایمان است

جانشین فرمانده کل انتظامی گفت: قدرت واقعی ما قدرت نرم، اعتقاد و ایمان ماست و قطعا این امر ما را در رسیدن به اهداف خود موفق خواهد کرد که در راستای تحقق این مهم باید در کنار هم امنیت را حفظ و ارتقاء دهیم.
کد خبر: ۵۹۶۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱ - 15June 2023

سردار رضایی: قدرت واقعی ما قدرت نرم، اعتقاد و ایمان ماست/ نباید اجازه فتنه‌گری به دشمنان دادبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «قاسم رضایی» جانشین فرمانده کل انتظامی در دیدار با مرزنشینان و سران طوایف و متنفذین استان خراسان رضوی و استان‌های همجوار با افغانستان در حوزه هنگ تایباد که روز گذشته انجام شد، ضمن خیرمقدم به سرآمدان حفظ نظام انقلاب اسلامی و مرزبانان اصلی کشور و انقلاب اظهارداشت: خدا را شاکریم که توفیق شد با شما عزیزان، هم‌نفس و هم‌صحبت باشیم.

وی افزود: هماهنگی‌ها، همدلی‌ها و ابراز محبت شما مرزنشینان بار ما را سنگین کرده است؛ بر همین اساس از خدا کمک و مدد می‌خواهیم که بتوانیم به درستی به وظایف خود عمل کنیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی ادامه داد: اگر امروز این منطقه امن است، به واسطه نگاه شماست که خود حافظ مرزها هستید و خود را مرزبان دانستن، قدرت ملی و نقطه قوت ماست.

سردار رضایی تصریح کرد: این نگاه و گفتمان شما از عمق وجود است و قابل لمس و اطمینان‌بخش برای نیروهای ما در مرزبانی هستید و آن‌ها به عقبه‌ای مانند شما دلگرم هستند و خوشبختانه در اقصی نقاط کشور این ارتباط وجود دارد.

وی گفت: حضور شما برای دوستان این پیام را دارد که باید این وحدت و انسجام حفظ و تقویت شود و برای دشمن حامل این پیام است که هیچگاه نمی‌تواند این وحدت را بشکند چراکه شما صاحبان انقلاب و نظام هستید.

جانشین فرمانده کل انتظامی یادآور شد: مهمترین ویژگی شما این است که به دنبال نقاط ضعف نیستید و این یک خصلت خداپسندانه است.

سردار رضایی بیان داشت: مردم ما وطن‌دوست، دین‌دوست و حراست‌کننده  از وطن خود هستند؛ افسران ما نیز مردمدار، مردم‌دوست، شجاع و ازخود گذشته‌ هستند.

این مقام ارشد انتظامی تأکید کرد: قدرت واقعی ما قدرت نرم، اعتقاد و ایمان ماست و قطعا این امر ما را در رسیدن به اهداف خود موفق خواهد کرد که در راستای تحقق این مهم باید در کنار هم امنیت را حفظ و ارتقاء دهیم.

وی قدرت اسلامی و جمهوری اسلامی ایران را مبتنی بر احکام اسلامی دانست و تأکید کرد: روح حاکم بر دفاع مقدس همچنان جاری و ساری در انتظامی است و اجازه تعدی به هیچ فرد، سازمان یا کشوری را نخواهد داد و ایران ما شکست‌ناپذیر است.

جانشین فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه سربازان با غیرت و کاردانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند، ابراز داشت: استکبار همواره به دنبال ایجاد تفرقه و ناامنی بوده که خوشبختانه ناکام مانده است.

سردار رضایی با تأکید بر اینکه طرح‌های هشداردهنده آمادگی انتظامی در حوزه‌های شهری، روستایی و مرزی دنبال شود، تصریح کرد: ما مکلف هستیم به عنوان مرزبان، دغدغه مرزنشینان را به گوش مسئولان برسانیم و در کنار شما همفکر، همکار و همدرد شما باشیم.

وی افزود: نباید اجازه فتنه‌گری به فتنه‌گر و دشمنان داد و بدانیم که باید روزی در محضر و درگاه الهی پاسخگوی رفتار خود باشیم و دعا کنید عاقبت به خیر شویم.

جانشین فرمانده کل انتظامی در پایان از حضور مرزنشینان و سران طوایف و متنفذین در این نشست قدردانی کرد و افزود: از خداوند برای همه کشورهای مورد ظلم قرار گرفته از جمله افغانستان طلب آرامش و امنیت داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار