رییس دانشگاه رازی کرمانشاه:

شهید چمران شخصیت ویژه علمی و ایمانی بود

«احمدی» گفت: شهید چمران شخصیت ویژه علمی و ایمانی بود که نقش ویژه ای در همدلی بین ارتش و سپاه در دفاع مقدس داشت و در نهایت در سن ۴۹ سالگی به شهادت رسید.
کد خبر: ۵۹۷۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲ - 19June 2023

شهید چمران شخصیت ویژه علمی و ایمانی بودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمد نبی احمدی» رییس دانشگاه رازی کرمانشاه در نشست خبری با موضوع تشریح برگزاری همایش گرامیداشت شهید چمران در دانشگاه رازی، از برگزاری همایش بسیج اساتید استان همزمان با کشور در ۳۱ خرداد خبر داد و اظهار داشت: شعار امسال امید آفرینی، جهاد تبیین و اعتلای حکمرانی اسلامی است.

احمدی بیان داشت: اگر برای شهدای شاخص تراز انقلاب گرامیداشت ویژه انجام دهیم هیچوقت انقلاب ما دچار وقفه نمی شود و جوانان ما مسیر را گم نمی کنند و در دام شبکه های معاند نمی افتند.

وی ادامه داد: شهید چمران شخصیت ویژه علمی و ایمانی بود که نقش ویژه ای در همدلی بین ارتش و سپاه در دفاع مقدس داشت و در نهایت در سن ۴۹ سالگی به شهادت رسید.

احمدی تصریح کرد: شهید چمران علم ، دانش و اخلاق را با هم درآمیخت چرا که گاهی علم حجاب اکبر و مصیبت می شود اما شهید چمران به تمام امکانات رفاهی در آمریکا پشت پا زد و به جایی رسید که سنت و تجدد و نیز علم و عمل را با هم داشت.

وی هدف از برگزاری این همایش را ساختن یک اسوه ویژه برای اساتید و دانشجویان عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار