مدیر کل کمیته امداد استان زنجان:

دریافتی ایتام در زنجان افزایش یافت

«صالحی» گفت: خوشبختانه با همکاری و هم افزایی که در استان صورت گرفته سرانه دریافتی ایتام به یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان افزایش یافته است و زنجان از استان‌های برتر در این حوزه است.
کد خبر: ۶۰۳۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰ - 12July 2023

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، «روح‌الله صالحی» مدیر کل کمیته امداد استان زنجان امروز در جلسه شورای مدیران کمیته امداد اظهار داشت: روز ۱۸ مردادماه مراسم تجلیل از موسسات خیریه استان برگزار می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با تأکید بر هماهنگی با موسسات خیریه به منظور حضور در این برنامه افزود: برپایی غرفه‌های اشتغال و دستاوردهای مراکز نیکوکاری می‌تواند به عنوان برنامه‌های جانبی این رویداد اجرایی شود.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این برنامه جریان‌سازی خیر و احسان و افزایش کارکردهای موسسات خیریه در کمک به جامعه هدف کمیته امداد و اقشار نیازمند جامعه است، اضافه کرد: خوشبختانه با همکاری و هم افزایی که در استان صورت گرفته سرانه دریافتی ایتام به یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان افزایش یافته است و زنجان از استان‌های برتر در این حوزه است.

صالحی با بیان اینکه استان زنجان در حوزه برنامه‌های مرتبط به جریان‌سازی بحث کمک به نیازمندان و اقدامات خیرخواهانه پیشرو است، افزود: سال گذشته دو رویداد بزرگ در قالب جشنواره زکات و گفتمان خدمات برگزار شد که خروجی مثبتی نیز داشت.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با تأکید بر برنامه‌ریزی برای هرچه بهتر برگزار کردن برنامه تجلیل از موسسات خیریه گفت: امیدواریم این جشنواره موجب عملکرد هرچه بهتر موسسات خیریه و ارائه راهکارهای عملیاتی در فعالیت این موسسات در حوزه خیر و احسان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها