رئیس پلیس فتا استان کردستان:

کلاهبرداری سایبری با راه‌اندازی فروشگاه‌های اینترنتی فروش تایر خودرو

سرهنگ «دانش‌پور» با بیان اینکه اخیراً کلاهبرداری سایبری با راه‌اندازی فروشگاه‌های اینترنتی فروش تایر خودرو در فضای مجازی استان شکل گرفته است، گفت: شهروندان تنها به سایت‌های معتبر اعتمادکنند و کسانی که قصد خرید لاستیک دولتی دارند، تنها به نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های معتبر در سطح شهر سنندج مراجعه کنند.
کد خبر: ۶۰۸۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵ - 08August 2023

کلاهبرداری سایبری با راه‌اندازی فروشگاه‌های اینترنتی فروش تایر خودروبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سرهنگ «مهدی دانش‌پور» رئیس پلیس فتا استان کردستان امروز در گفتگو با خبرنگاران از ترفند جدید کلاهبردان در کردستان خبر داد و اظهار داشت: اخیراً کلاهبرداری سایبری با راه‌اندازی فروشگاه‌های اینترنتی فروش تایر خودرو در فضای مجازی استان شکل گرفته است.

وی افزود: کلاهبرداران با راه‌اندازی فروشگاه‌های اینترنتی فروش تایر خودرو و با وعده‌های وسوسه‌انگیز و پایین‌تر از قیمت بازار اقدام به دریافت رمز ارز و اطلاعات هویتی کاربران شامل کارت خودرو، کد ملی، شماره تلفن، آدرس و واریز وجه می‌کنند، در حالی‌ که اینها کلاهبرداری بیش نیست.

رئیس پلیس فتا استان کردستان با تأکید بر اینکه شهروندان تنها به سایت‌های معتبر اعتماد و از ارسال مدارک به سایت‌های بی‌نام‌ و نشان خودداری کنند، تصریح کرد: مجرمان سایبری با این کار تنها قصد سوءاستفاده و کلاهبرداری را دارند، کسانی که قصد خرید لاستیک دولتی دارند، تنها به نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های معتبر در سطح شهر سنندج مراجعه کنند.

وی بیان کرد: شهروندان هشدارهای پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام‌رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir  بخش ارتباطات مردمی گزارش داده یا از طریق تماس با شماره تلفن096380 با کارشناسان پلیس فتا در ارتباط باشند.

دانش‌پور گفت: پلیس فتا مجرمان سایبری را شناسایی و به صورت جدی و قاطعانه با آنان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها