استاندار خراسان رضوی:

مدیران و رسانه‌ها باید مکمل یکدیگر باشند

«نظری» گفت: مدیران باید در کنار رسانه‌ها، مکمل یکدیگر باشند تا به اهداف عالیه نظام مقدس اسلامی دست پیدا کنیم.
کد خبر: ۶۰۸۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱ - 09August 2023

مدیران و رسانه‌ها باید مکمل یکدیگر باشند به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «یعقوبعلی نظری» در مراسم تکریم از خبرنگاران خراسان رضوی که در تالار شهر مشهد برگزار شد، اظهار داشت: رسالت رسانه‌ها امر به معروف و نهی از منکر است و در انجام این فریضه باید شیوه مناسبی اتخاذ شود.

وی افزود: به درستی انجام شدن این وظیفه از سوی خبرنگاران باعث افزایش اعتماد و رفع سوتفاهم خواهد شد؛ بر همین اساس نباید بگذاریم این سرمایه اجتماعی و اعتماد میان ما دچار خدشه شود.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: مسئولان و مدیران از نظرات رسانه‌ها استقبال می‌کنند و انتقاد شما به غیر از انتشار در رسانه‌ها، می‌تواند از مسیر تشکل‌ها و تشکیلات رسانه‌ای و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان بع مدیران منتقل شود.

نظری گفت: به مدیران نیز تأکید و ابلاغ می‌شود در تعامل سازنده و مفید با رسانه‌ها باشند زیرا مخاطب اصلی مسئولان و رسانه‌ها، مردم هستند.

این مسئول بیان داشت: هدف مسئولان خدمت به مردم است و ممکن است در این مسیر انتقاداتی نسبت به عملکرد آن‌ها وجود داشته باشد، چراکه مسئولان و مدیران در انجام وظایف خود و پیگیری امور دچار غفلت و یا فراموشی می‌شوند و این امر باعث انحراف در عمل و وظیفه خواهد شد که رسانه‌ها با تذکر و یادآوری از این انحراف جلوگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر با تدابیر رسانه‌ای و پیوست آن که در اختیار رسانه‌ها قرار دارد باید وارد میدان عمل رسانه‌ای شد و مدیران باید در کنار رسانه‌ها، مکمل یکدیگر باشند تا به اهداف عالیه نظام دست پیدا کنیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: رسانه‌ها حلقه واسط بین مدیران و مردم هستند و با پیگیری مشکلات جامعه و بیان آن به مسئولان در رفع موانع کوشا هستند و مدیران در این اتحاد عمل نقش بسیار مهمی دارند.

در این مراسم از خانواده ۲ شهید رسانه مدافع حرم تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار