رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان:

هدف جشنواره مولودی‌خوانی نبوی انسجام و حمایت از گروه‌های مدیحه‌سرا است

«میمنت‌آبادی» هدف اصلی برگزاری جشنواره مولودی‌خوانی نبوی و عنوان خاص آن در استان کردستان انسجام و تقویت وحدت ملی و تجلیل و حمایت از گروه‌های مدیحه‌سرا و مولودی‌خوان است.
کد خبر: ۶۱۱۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶ - 20August 2023

هدف جشنواره مولودی‌خوانی نبوی انسجام و حمایت از گروه‌های مدیحه‌سرا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، پوستر سومین جشنواره مولودی‌خوانی نبوی در سنندج با هدف تجلیل و حمایت از گروه‌های مدیحه‌سرا و مولودی‌خوان با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان رونمایی شد.

«قباد میمنت‌آبادی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان در این مراسم اظهار داشت: تاکنون دو دوره مولودی‌خوانی نبوی به همت موسسه امامت و مهدویت دانشگاه آزاد واحد سنندج برگزار شده است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری سومین دوره این جشنواره در سال‌جاری افزود: امروز از پوستر این جشنواره رونمایی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان عنوان کرد: اختتامیه این جشنواره بهمن ماه و در سالروز بعثت پیامبر(ص) در سه بخش آزاد، دانشجویی و علمی پژوهشی برگزار می‌شود.

میمنت‌آبادی اضافه کرد: افراد و گروه‌های علاقه‌مند می‌توانند با ارسال آثار در این جشنواره شرکت کنند و محدودیتی در پذیرش آثار وجود ندارد.

این مسئول به اهدف برگزاری این جشنواره پرداخت ‌و تصریح کرد: هدف اصلی از برگزاری این جشنواره و عنوان خاص آن در استان کردستان انسجام و تقویت وحدت ملی و تجلیل و حمایت از گروه‌های مدیحه‌سرا و مولودی‌خوان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان گفت: علاقه‌مندان تا ۱۵ دی فرصت ارسال آثار وجود دارند که یا به شکل حضوری و مراجعه به معاونت فرهنگی دانشگاه و یا از طریق سامانه ایجادی برای این جشنواره ارسال کنند.

دانشگاه آزاد اسلامی سنندج سال ۶۲ فعالیت خود را در مقطع کاردانی در سنندج شروع کرد و امروز در ۵ واحد سنندج، سقز، مریوان، قروه و بیجار بیش از 13 هزار دانشجو دارد و ۳۱۷ هیئت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان فعالیت دارند که ۲۸ نفر از این افراد در طول دو سال اخیر به مرتبه دانشیاری ارتقا یافته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار