نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی مطرح کرد؛

نمایشگاه «مسجد شایسته»، تصویرگر طرح کاملی از الگوی مسجد تراز انقلاب اسلامی

آیت‌الله «علم‌الهدی» گفت: راه‌اندازی نمایشگاه «مسجد شایسته» از جمله ابتکارات شایسته مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان است که می‌تواند چکیده سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص اهمیت مسجد و ضرورت‌های ارتقا و تعالی آن را پیش چشم ائمه جماعات و البته عموم مردم به تصویر بکشد.
کد خبر: ۶۱۱۶۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵ - 21August 2023

نمایشگاه «مسجد شایسته»، تصویرگر طرح کاملی از الگوی مسجد تراز انقلاب اسلامیبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آیت‌الله «سید احمد علم‌الهدی» نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در حاشیه بازدید از نمایشگاه «مسجد شایسته» که به مناسبت فرارسیدن هفته جهانی مساجد در گذر پیاده گلستان مشهد برپاست، اظهار داشت: راه‌اندازی این نمایشگاه از جمله ابتکارات شایسته مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان است که می‌تواند چکیده سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص اهمیت مسجد و ضرورت‌های ارتقا و تعالی آن را پیش چشم ائمه جماعات و البته عموم مردم به تصویر بکشد.

وی افزود: این رویداد، یک طرح کامل و یک شمای کلی از مسجدداری را به بازدیدکنندگان نشان می‌دهد و این نمایشگاه تابلوی زیبایی است که معنای واقعی مسجد تراز را نمایان می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خاطرنشان کرد: امیدواریم ادامه این نمایشگاه نیز برکات خود را داشته باشد. برای همه ائمه جماعات، فعالان مسجدی و هیئات مشهدمقدس، این ضرورت وجود دارد که از این رویداد بازدید کنند، طرح‌های تربیتی و تبلیغی ویژه را ببینند و از آن‌ها الگوبرداری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار