امام جمعه شهرستان تایباد:

دشمن سعی دارد ملت ایران را نسبت به برگزاری و شرکت در انتخابات بدبین کند

حجت‌الاسلام ملکی ابرده گفت: مسئولان باید امیدافزایی، که مهم‌ترین سرمایه مردم است، را در جامعه افزایش دهند. دشمن سعی دارد تا با طراحی فتنه‌های جدید ملت ایران را نسبت به برگزاری انتخابات و شرکت در این حماسه سیاسی بدبین کند.
کد خبر: ۶۱۲۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲ - 26August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «حسین ملکی ابرده» امام جمعه شهرستان تایباد در محفل تبیینی دستاورد‌های نظام با تاکید براینکه مسئولان باید امیدافزایی، که مهم‌ترین سرمایه مردم است، را در جامعه افزایش دهند، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین موارد عبادی سیاسی در کشور شرکت در انتخابات است و دشمن سعی دارد تا با طراحی فتنه‌های جدید ملت ایران را نسبت به برگزاری انتخابات و شرکت در این حماسه سیاسی بدبین کند.

حجت‌الاسلام ملکی ابرده تأکید کرد: برای مقابله با فتنه دشمن باید به رهبر معظم انقلاب اسلامی که در رأس کشور و نظام بر تمام امور نظارت کامل دارند ایمان داشت و ملت با پذیرش این ولایت از رهنمود‌های ایشان استفاده کنند تا جامعه پویاتر و سالم‌تر باشد.

وی هفته دولت را فرصت مغتنمی در تبیین دستاورد‌های نظام دانست و یادآور شد: این هفته با نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر به هفته دولت مزین شده است و تمام دولتمردان در هر حوزه و بخشی که به مردم خدمت می‌کنند باید با تأسی از اعمال و رفتار این دو شهید بزرگوار، خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و فارغ از هر نوع شعاری، این امر مهم را محقق کنند.

امام جمعه تایباد در بخش دیگری از سخنان خود افزود: حذف سلطه دلار در معاملات جهانی برای همه ما مهم است، دین ما دین جهانی است و نمی‌توانیم در تجارت جهانی حضور نیابیم. نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به فکر دشمن‌تراشی نیست؛ بلکه تلاش بر این است که با تبیین و روشنگری دشمن را شناسایی کنیم و تحت‌تأثیر فتنه‌هایش قرار نگیریم.

دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر شهرستان تایباد در پایان صحبتش گفت: اقتصاد مردم بسیار ضعیف شده و دلالان و افراد سودجو برای تنگ کردن عرصه اقتصادی به مردم وارد میدان شده‌اند؛ بر همین اساس از دولت انتظار داریم بر فعالیت بنگاه‌های املاک، قیمت زمین، قیمت اقلام مصرفی و مواردی از این دست، نظارت بیشتری داشته باشد و اجازه ندهد مافیا بر قیمت‌ها و بازار حکومت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها