جانشین هنگ مرزی تایباد با خانواده شهید «آریامنش» دیدار کرد

سرهنگ «سلطانی میرزایی» در دیدار با خانواده شهید «آریامنش» بر تداوم راه شهدا با صیانت از مرزهای جمهوری اسلامی و خدمت به مردم تأکید کرد.
کد خبر: ۶۰۳۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱ - 13July 2023

جانشین هنگ مرزی تایباد با خانواده شهید «آریامنش» دیدار کردبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در راستای تکریم خانواده‌های شهدا، سرهنگ «برات‌الله سلطانی میرزایی» جانشین هنگ مرزی تایباد به‌همراه تنی چند از مرزبانان با حضور در منزل شهید «مسعود آریامنش» با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرهنگ سلطانی میرزایی در این دیدار اظهار داشت: ما هرچه داريم از ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و صبر خانواده‌هاي شهیدان داریم؛ بر همین اساس باید قدردان مجاهدت‌ها و مقاومت آن‌ها باشیم.

وی افزود: آرامش و امنیت حاکم بر ایران اسلامی مرهون تلاش‌های جامعه ایثارگری است که باید شکرگزار این نعمت باشیم.

جانشین هنگ مری تایباد در پایان بر تداوم راه شهدا توسط مرزبانان جمهوری اسلامی با پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انسانی و هوشیاری در برابر تهدیدات احتمالی دشمن تأکید کرد.

در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام «علی اسماعیلی» رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزی تایباد در خصوص جایگاه شهید و شهادت در آیات و روایات مطالبی را بیان کرد.

«مسعود آریامنش» چهاردهم دی ۱۳۴۷، در روستای اسدآباد از توابع شهرستان تایباد به دنیا آمد. دانش‌آموز سوم متوسطه بود که به‌صورت داوطلبانه از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و سرانجام دی ماه سال ۱۳۶۶، در ماووت عراق به شهادت رسید و پیکر مطهرش پس از تشییع در زادگاهش به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها