رزمایش "محرم" برگزار می‌شود

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان‌مرکزی از برگزاری رزمایش تیپ 71 روح‌الله این استان با عنوان «محرم» خبر داد.
کد خبر: ۶۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۱ - 14November 2013

رزمایش

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار محسن کریمی جانشین فرمانده سپاه روحالله گفت: این رزمایش با حضور شش گردان در منطقه عمومی رزمایش تیپ 71 روحالله واقع در داودآباد برگزار میشود.

وی با بیان اینکه «این رزمایش از پنجم تا هشتم آذرماه به مدت چهار روز برگزار میشود»، افزود: با توجه به تهدیدات دشمن و مقابله با جنگنرم، نیمهنرم و سخت دشمن در کنار تاکتیک مباحث فرهنگی و عملیات روانی و جنگ نرم هم پیشبینی شده است.
 
وی هدف از برگزاری این رزمایش را ایجاد آمادگی تیپ 71 در راستای اجرای ماموریتهای سپاه استان در سه سطح حوزه جنگ نرم، تهدیدات نیمهسخت و سخت عنوان کرد.
 
جانشین فرمانده سپاه روحالله استانمرکزی اظهار کرد: در مدت برگزاری این رزمایش توان و آمادگی نظامی تیپ 71 روح الله به نمایش گذاشته میشود.
 
وی ادامه داد: تمرین تاکتیکی محرم به منظور ارتقاء توانمندیهای عملیاتی و ارزیابی سطح رزمی و تعقیب اقدامات و اهداف تاکتیکی، دستیابی به سرعت عمل و واکنش سریع، ارتقاء توانمندیهای عملیات در شرایط نامتعارف برگزار میشود
 
وی افزود: تمرین عملی در شرایط سخت، ایجاد اشراف اطلاعاتی، آمادگی رزمی گردانهای رزم و پشتیبانی، واکنش سریع و سرعت عمل در اقدام، نبرد در صحنههای عملیات مستقل و مردمی کردن دفاع از تمرینها و برنامههای این رزمایش است.
 
کریمی هدف از برگزاری این رزمایش را افزایش توان و آمادگی رزمی نیروها با توجه به نوع تهدیدات خارجی عنوان و تصریح کرد: رزمایش تمرین تاکتیکی محرم تیپ 71 روحالله با حضور گردانهای رزمی علیابنابی طالب(ع)، تکاور قمربنی هاشم و پشتیبانی گردانهای توپخانه، ادوات، مهندسی و تخریب و گردان جنگ نوین (شمه) برگزار میشود.
 
دیدار با خانواده شهداء، اعزام اکیپ درمانی، انجام امورات خدماتی و دیدار با شوراهای روستاهای همجوار منطقه از برنامههای جنبی این رزمایش است.
 
نظر شما
پربیننده ها