فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی خراسان رضوی با مادر شهیدان مختارزاده دیدار کرد

سرهنگ «باقرزاده» برای بررسی برخی مشکلات خانواده‌های معزز شهدا، به اتفاق هئیت همراه با مادر شهیدان مختارزاده در مشهد دیدار کرد.
کد خبر: ۶۱۴۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴ - 03September 2023

فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی خراسان رضوی با مادر شهیدان مختارزاده دیدار کردبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ پاسدار «حسین باقرزاده» فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی خراسان رضوی برای بررسی برخی مشکلات خانواده‌های معزز شهدا، به اتفاق هئیت همراه با مادر شهیدان مختارزاده در مشهد دیدار کرد.

سرهنگ باقرزاده در این دیدار صمیمی ضمن دلجویی از مادر شهیدان مختارزاده که فرزندان رشیدش را تقدیم نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی کرده است، اظهار داشت: شهدا صاحبان و میراث‌داران اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی در ادامه یادآور شد: با هماهنگی و رایزنی‌های انجام شده بخشی از هزینه‌های درمانی مادر شهیدان مختارزاده تامین شده است. امیدواریم پیگیری‌های لازم در خصوص رفع سایر مشکل هم به سرانجام برسد.

فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی خراسان رضوی در پایان این دیدار؛ تأکید کرد: اگر شهدای والامقام جان خود را برای اسلام عزیز و خاک میهن اسلامی فدای نمی‌کردند امروز ما راحت و آسوده زندگی نمی‌کردیم؛ لذا برای رفع حل مشکلات خانوادۀ معزز شهدا نهایت سعی و تلاش خود را تا حصول نتیجه انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار