فرمانده سپاه ناحیه نیشابور خبر داد؛

اجرای ۲۷۰ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در نیشابور و میان‌جلگه

سرهنگ «نیک‌یاد» از اجرای ۲۷۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی هزمان با هفته دفاع مقدس در شهرستان‌های نیشابور و میان‌جلگه خبر داد.
کد خبر: ۶۱۷۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲ - 19September 2023

اجرای ۲۷۰ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در نیشابور و میان‌جلگهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از نیشابور، نشست سرهنگ پاسدار «علی نیک‌یاد» فرمانده سپاه ناحیه نیشابور با اصحاب رسانه به مناسبت چهل و سومین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در روزگار ما همچنان دفاع همچنان باقیست و دفاع منحصر به هشت سال جنگ تحمیلی نیست و تا زمانی که دو جبهه حق و باطل وجود داشته باشد، دفاع همچنان تداوم دارد.

وی افزود: کماکان جبهه باطل بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فعال است و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از طریق مختلف، دشمنی‌های خود را ابراز کرده است و امروز نیز از طریق رسانه و فضای مجازی جنگ ترکیبی و شناختی را علیه مردم ایران اسلامی اعمال کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه نیشابور ادامه داد: راهبرد دشمن برای ساقط کردن نظام مقدس اسلامی، تغییر باور و اندیشه در نسل جوان ماست و در این راه از هیچ تلاش فروگذار نیست.

نیک‌یاد در ادامه به تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: در هفته دفاع مقدس ۲۷۴ عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برای شهرستان‌های نیشابور و میان جلگه در سه سطح شهرستانی، بخشی و محلات برنامه‌ریزی شده است که متولی اجرای هر یک از این سطوح، در قالب کمیته‌های مختلف، تعیین شده‌اند.

وی تصریح کرد: از مهم‌ترین عناوین برنامه‌های هفته دفاع مقدس می‌توان به برگزاری رژه نیرو‌های مسلح در محل تیپ زرهی ۲۱ امام رضا علیه‌السلام در سوم مهرماه، رژه موتوری در روز ۳۰ شهریورماه از محل گلزار شهدای بهشت فضل تا پارک شهدای گمنام، دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در ۲۹ شهریور در محل فرهنگسرای سیمرغ، همایش پیاده‌روی خانوادگی از میدان امام خمینی (ره) تا مزار شهدای گمنام در هفتم مهر اشاره کرد.

فرمانده سپاه ناحیه نیشابور در پایان تصریح کرد: برنامه‌های اولین کنگره ملی دو هزار ۵۳۲ شهید دیار سلسله الذهب، با بیش از ۱۸۵ عنوان برنامه از سال گذشته آغاز شده است و اجلاسیه نهایی این کنگره، از ۱۶ مهرماه با برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و نیز ویژه برنامه‌های هفت شهر عشق شامل اجرای مانور‌های نظامی و نمایش زنده صحنه‌های دفاع مقدس در محوطه خاکی ورزشگاه انقلاب و در نهایت همایش اجلاسیه با حضور مهمانان کشوری در سالن انقلاب نیشابور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار