ساکنان «مسافر یطا» در معرض جنایت بزرگ تل‌آویو

منابع وابسته به سازمان ملل اعلام کردند که رژیم صهیونیستی از ابتدای جولای گذشته ۱۳ خانواده فلسطینی را از منطقه مسافر یطا در الخلیل کوچانده است.
کد خبر: ۶۲۱۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶ - 05October 2023

ساکنان «مسافر یطا» در معرض جنایت بزرگ تل‌آویوبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از رسانه‌های فلسطینی، دفتر هماهنگ‌کننده امور انسانی سازمان ملل در اراضی اشغالی فلسطین اوچا در گزارشی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی از ابتدای جولای گذشته ۱۳ خانواده فلسطینی را از منطقه مسافر یطا در الخلیل در کرانه باختری کوچانده است؛ این خانواده‌ها شامل ۸۴ نفر از جمله ۴۴ کودک و ۴۰ فرد بزرگسال بوده است.

در این گزارش آمده است که این بخشی از فشار‌ها و محدودیت‌های پیش روی فلسطینیان در منطقه مسافر یطا با هدف کوچاندن آنان از این منطقه است.

در گزارش سازمان ملل آمده که رژیم صهیونیستی مسافر یطا را منطقه‌ای نظامی اعلام کرده و در سه ماه گذشته هفت درصد از ساکنان این منطقه را کوچانده است.

منابع محلی اعلام کردند که نظامیان اشغالگر اسرائیلی تعداد زیادی از خودرو‌های فلسطینیان در این منطقه را مصادره کرده و در نتیجه فشار‌های این رژیم و کوچاندن برخی خانواده‌ها، ۲۴ دانش‌آموز نیز مردود شده و از ادامه تحصیل بازماندند.

اوچا بیان کرد که کوچاندن فلسطینیان از اراضی اشغالی به موجب قوانین بین‌الملل اقدامی غیرقانونی است.

سازمان ملل از رژیم صهیونیستی خواسته هرگونه اقدام اجباری از جمله کوچاندن فلسطینیان از منطقه مسافر یطا و تخریب و مصادره خانه‌های آنان را متوقف کند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار