معاون هماهنگ‌کننده انتظامی استان خراسان رضوی:

مشارکت مردم در اجرای برنامه‌های هفته فراجا، تولید «امنیت پایدار» را به‌همراه دارد

سردار «عباسی» گفت: مشاركت‌های مردمی در اجرای برنامه‌های هفته فراجا باعث افزايش جلب اعتماد مردم به پليس و در نتيجه همكاری آنان در اجرای مأموريت‌های پليسی و توليد امنيت پايدار خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۱۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹ - 07October 2023

مشارکت مردم در اجرای برنامه‌های هفته فراجا، تولید «امنیت پایدار» را به‌همراه داردبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «کریم عباسی» معاون هماهنگ‌کننده انتظامی خراسان رضوی در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی «صبح خراسانی» که به مناسبت هفته انتظامی انجام شد، اظهارداشت: توسعه كيفيت و تاثيرگذاری برنامه‌های هفته فراجا، امسال به‌عنوان يک راهبرد در دستور كار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اهميت اطلاع‌رسانی برنامه‌های هفته فراجا افزود: پليس با ارائه خدمات متنوع و مختلف در طول سال از جمله سازمان‌هایی است كه بيشترين ارتباط را با مردم دارد.

معاون هماهنگ‌کننده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: هفته فراجا به‌عنوان نمونه‌ی خدمات پليس به مردم است كه با اطلاع‌رسانی دقيق و وسيع در اين هفته می‌توان بيش از پيش مردم را در راستای آگاهی‌بخشی نسبت به دستاوردها، موفقيت‌ها و خدمات پليس آشنا كرد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به توسعه مشاركت‌های مردمی، گفت: مشاركت‌های مردمی در اجرای برنامه‌های هفته فراجا باعث افزايش جلب اعتماد مردم به پليس و در نتيجه همكاری آنان در اجرای مأموريت‌های پليسی و توليد امنيت پايدار خواهد شد.

وی اظهار داشت: افتخار پليس خدمت صادقانه و شبانه‌روزی به مردم است و در اين راه با تمام امكانات و توان گام بر می‌دارد.

معاون هماهنگ‌کننده انتظامی استان خراسان رضوی در پايان با تأکید بر اهميت همكاری و تعامل پليس با ساير ادارات و نهادها، خاطرنشان کرد: ظرفيت و مشاركت دستگاه‌های ديگر می‌تواند در افزايش كيفيت اجرای ماموریت‌ها نقش بسزایی داشته باشد.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار