همزمان با هفته فراجا انجام شد؛

قدردانی استاندار خراسان رضوی از مجاهدت‌های کارکنان فراجا

«نظری» گفت: باتوجه به حساسیت و تأثیرگذار بودن استان خراسان رضوی، صمیمانه از زحمات و ایستادگی‌ که کارکنان فراجا از مرز تا عمق استان خراسان رضوی دارند قدردانی می‌کنم.
کد خبر: ۶۲۱۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴ - 07October 2023

قدردانی استاندار خراسان رضوی از مجاهدت‌های کارکنان فراجابه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با سومین روز از هفته فراجا صبحگاه مشترک با حضور «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی، سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان، امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده ارشد ارتش در منطقه شمال شرق، سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام و اعضای شورای تأمین استان در ستاد فرماندهی انتظامی خراسان رضوی برگزار شد.

نظری در این مراسم اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای عزیز را در این مراسم گرامی‌ می‌داریم که آرامش امروز مدیون رشادت‌های آنان است.

وی افزود: باتوجه به حساسیت و تأثیرگذار بودن استان خراسان رضوی، صمیمانه از زحمات و ایستادگی‌ که کارکنان فراجا از مرز تا عمق استان خراسان رضوی دارند قدردانی می‌کنم.

نماینده عالی دولت در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: استان خراسان رضوی باتوجه به وجود مضجع شریف رضوی، بسیار حساس، مهم و تأثیرگذار است و شاهد هستیم برکت بر ‌اعمال شما نازل است و در همه بخش‌های موفق و پیروز هستید.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: بدیهی است که نقش اول فراجا حفظ و تأمین امنیت است و البته منحصر به امنیت نیست. نظم و انضباط و ترافیک و مرزبانی و مبارزه با مفاسد اجتماعی از جمله وظایف انتظامی است که یک ماموریت ترکیبی، حساس و گسترده به شمار می‌رود.

وجود امنیت مثال‌زدنی در دهه پایانی صفر در خراسان رضوی

در ابتدای این مراسم سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به فعالیت سازمان انتظامی در روز‌های پایانی ماه صفر، ابراز داشت: با توجه به حضور بیش از ۷.۵ میلیون مسافر در شهر مشهد، شاهد، امنیتی مثال‌زدنی توسط کارکنان انتظامی استان بودیم و این در حالی بود که معاندان برنامه‌های بسیاری برای برهم زدن آرامش مردم داشتند که به خواسته شوم خود نرسیدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در سال جاری سازمان انتظامی ۵۲ شهید در سطح کشور تقدیم نظام کرد که ۶ شهید از این تعداد مربوط به خراسان رضوی است.

سردار تقوی در پایان از حضور حاضران در این مراسم تقدیر و تشکر کرد و برای همرزمان خود آرزوی توفیق روزافزون داشت.

در این مراسم جمعی از پیشکسوتان فراجا و خانواده شهدای انتظامی استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار