در دیدار با فرمانده انتظامی خراسان رضوی مطرح شد؛

مدیر حوزه علمیه خراسان: «امنیت» ره‌آورد عزت و اقتدار پلیس است

حجت‌الاسلام «خیاط» گفت: خدمت به مردم و تأمین نظم و امنیت، تکلیف خطیر و با ارزش پلیس بوده و در این عرصه فراجا گام‌های ارزشمند و موثری برداشته است و نظم و امنیت حاکم بر ایران اسلامی از اقتدار و عزت و محبوبیت پلیس نشات می‌گیرد.
کد خبر: ۶۲۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸ - 12October 2023

مدیر حوزه علمیه خراسان: عزت و اقتدار پلیس تقویت امنیت را رقم زده استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت الاسلام «علی خیاط» مدیر حوزه علمیه خراسان در دیدار با سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی که به مناسبت هفته انتظامی انجام شد، ضمن تبریک این مناسبت ملی، خدمت به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) را توفیق بزرگی دانست که پاسداران حریم ولایت در استان خراسان رضوی آن را هوشیارانه و با تدبیر و درایت بر عهده دارند.

وی اظهار داشت: خدمت به مردم و تأمین نظم و امنیت، تکلیف خطیر و با ارزش پلیس بوده و در این عرصه فراجا گام‌های ارزشمند و موثری برداشته است و نظم و امنیت حاکم بر ایران اسلامی از اقتدار و عزت و محبوبیت پلیس نشات می‌گیرد.

رفع شبهات یک ضرورت است

در ادامه این دیدار سردار تقوی در سخنانی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص ضرورت توجه به جهاد تبیین و روشنگری بیان داشت: در این جبهه همه ما موظف هستیم برای رفع شبهات و همچنین روشنگری مردم به خصوص نسل جوان حضور موثر و هوشمندانه‌ای داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان و معاندان نظام اسلامی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی هجمه گسترده‌ای را وارد می‌کنند که بصیرت و آگاهی مردم همیشه در صحنه کشورمان تمام توطئه‌های آنان را نقش برآب می‌کند.

در این دیدار حجت‌الاسلام «علیرضا رامیار» رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی نیز با قدردانی از همراهی و همکاری حوزه‌های علمیه در استان با فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: خوشبختانه این همراهی و همگامی در پلیس رضوی منشا خیر و برکت فراوانی بوده است.

وی گزارشی از اقدامات قرآنی و معنوی و برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای که در راستای ارتقای روحیه ایمانی کارکنان خدوم و ایثارگر پلیس خراسان رضوی در سطح فرماندهی انتظامی خراسان رضوی صورت گرفته، ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار