فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

سرمایه‌های اجتماعی استوانه‌های پایداری امنیت هستند

سردار «تقوی» گفت: توسعه نظم و تحکیم امنیت عمومی با تعامل سازمان‌ها و نهاد‌ها و مشارکت فعال تمامی ظرفیت‌های مردمی که سرمایه‌های اجتماعی پلیس خدمتگزار هستند تحقق می‌یابد.
کد خبر: ۶۲۳۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹ - 17October 2023

سرمایه‌های اجتماعی استوانه‌های پایداری امنیت هستندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در نشست صمیمی مسئولان مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس اظهارداشت: توسعه نظم و تحکیم امنیت عمومی با تعامل سازمان‌ها و نهاد‌ها و مشارکت فعال تمامی ظرفیت‌های مردمی که سرمایه‌های اجتماعی پلیس خدمتگزار هستند تحقق می‌یابد.

وی افزود: به برکت این نظم اجتماعی در بهره‌گیری از ظرفیت‌های عمومی و همگامی و همراهی زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج آقا علی ابن موسی الرضا علیه‌السلام شاهد امنیت پایدار و شایسته‌ای در کلان شهر مقدس مشهد و استان خراسان رضوی هستیم.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: حماسه وحدت و مشارکت برای تولید امنیت در خراسان رضوی نمونه و الگو است و در این مسیر مدیریت شهری و شورای اسلامی کلان شهر مقدس مشهد نقش سازنده‌ای در پیشبرد ماموریت‌های فراجا دارد.

در این نشست صمیمی مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد نیز با تشکر از مجاهدت پلیس در تولید نظم و امنیت و ضرورت همراهی پلیس خدمتگزار، نقطه نظرات خود را بیان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار