جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع):

رسالت مجمع بسیج، یافتن راه‌ حل برای عبور از مشکلات است

سردار «افراسیابی» با تأکید بر اینکه مجمع بسیج بایستی به‌صورت مسئله‌محور فعالیت کند، گفت: هدف تنها پیدا کردن مسئله نیست بلکه باید برون‌داد این جلسات، یافتن راه‌حل و برطرف ‌کردن مشکلات باشد.
کد خبر: ۶۲۳۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷ - 17October 2023

رسالت مجمع بسیج، یافتن راه‌ حل برای عبور از مشکلات استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی‌اکبر افراسیابی» جانشین فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام در مجمع بسیجیان شهرستان سبزوار با بیان اینکه توان بسیج در خدمت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی قرار دارد، اظهارداشت: باید از توان و تفکر خود برای یافتن مسائل و مشکلات موجود استفاده کرده و برای حل آن‌ها اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه مجمع بسیج در شهرستان بایستی به‌صورت مسئله‌محور فعالیت کند، تأکید کرد: هدف تنها پیدا کردن مسئله نیست بلکه باید برون‌داد این جلسات، یافتن راه‌حل و برطرف ‌کردن مشکلات باشد.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام در ادامه با اشاره به اینکه قرآن دستورالعمل زندگی بشر و نسخه حیات‌بخش انسان است تأکید کرد: ما باید کمک کنیم تا مردم راه صحیح را پیدا کرده و در مسیر درست گام بردارند.

وی با بیان اینکه هرکس در هر جایگاهی که قرار دارد باید خود و اطرافیانش را حفظ کند تأکید کرد: این جمله که ما به بهشت و جهنم مردم کاری نداریم اشتباه است بلکه آحاد جامعه نسبت به پیرامون خود مسئول هستند و باید هدایتگر یکدیگر در فراز و نشیب‌های زندگی باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار