سی و دومین دوره مسابقات قرآن کریم در وزارت دفاع برگزار می‌شود

مدیر امور قرآن و نماز وزارت دفاع از برگزاری سی و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از 20 آبان تا 30 دی ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۳ - 17November 2013

سی و دومین دوره مسابقات قرآن کریم در وزارت دفاع برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، مجید گلشادی مدیر امور قرآن و نماز وزارت دفاع، با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات قرآنی با حضور بیش از 5 هزار نفر از کارکنان و خانوادههای آنان و نیروهای وظیفه وزارت دفاع برگزار میشود، گفت: این دوره از مسابقات، در6 منطقه شیراز، اصفهان، مشهد، پارچین و غرب و شرق تهران از 20 آبان تا 30 دی ماه سال  جاری برگزار میشود.

وی افزود: قرائت، تحقیق، ترتیل، اذان و حفظ 1 جزء،3جزء، 5 جزء و 10 جزء،  از رشتههای این مسابقات است و شرکتکنندگان در قالب کارکنان زن و مرد، همسران کارکنان، فرزندان دختر و پسر و نیروهای وظیفه به مسابقه خواهند پرداخت.
 
لازم به ذکر است  آزمونهای قرآنی وزارت دفاع در رشتههای درک مفاهیم عمومی قرآن کریم، درک مفاهیم تخصصی قرآن کریم و آزمون احکام با حضور بیش از 24هزار نفر از کارکنان و خانوادههای آنان به صورت همزمان و در 36 منطقه کشور، 8 شهریورماه سال جاری برگزار شد که از ویژگیهای این آزمونها میتوان به برگزاری آزمون کتبی حفظ سورههای قرآن کریم با محوریت حفظ سوره مبارکه حدید برای نخستین بار نیز اشاره کرد.
 
گفتنی است اختتامیه این دوره از مسابقات، با عنوان جشنوارههای قرآنی  و با هدف تقدیر از برگزیدگان آزمونها و مسابقات قرآنی وزارت دفاع و تجلیل از خادمان و دستاندرکاران عرصه قرآنی صنعت دفاعی،  با حضور مسئولان عالیرتبه لشکری، کشوری و استانی، به صورت مجزا و باشکوه برگزار خواهد شد.
نظر شما
پربیننده ها