مدیر حوزه علمیه خراسان:

امت اسلام در قبال جنایات صهیونیست‌ها منتظر جوامع بین‌المللی نخواهد ماند

حجت‌الاسلام «خیاط» گفت: از مجامع بین‌المللی می‌خواهیم ماشین کشتار رژیم صهیونیستی را در غزه متوقف کنند اگر چه ملت‌های اسلامی بدون امید بستن به نهادهای حقوق بشری برای توقف این جنایت‌ها وارد میدان شوند.
کد خبر: ۶۲۴۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰ - 19October 2023

امت اسلام در قبال جنایات صهیونیست‌ها منتظر جوامع بین‌المللی نخواهد ماندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «علی خیاط» مدیر حوزه علمیه خراسان در اجتماع ضد صهیونیستی روحانیون مشهد که در مدرسه نواب برگزار شد، اظهار داشت: اکنون جنایاتی را در غزه شاهد هستیم که واژه‌ای برای توصیف آن نمی‌یابیم، البته این ملت بیش از ۷۰ سال تحت ظلم و جنایت ادامه‌دار رژیم صهیونیستی بوده اما اکنون این جنایت‌ها به اوج خود رسیده است.

وی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی ملت فلسطین هویت خود را بازیافته است و آموخته که چگونه به‌عنوان یک ملت تحت ستم بر دشمن غیرانسانی و ددمنش خود غلبه کند.

مدیر حوزه علمیه خراسان با اشاره به بمباران بیمارستان المعمدانی غزه توسط رژیم صهیونیستی ابراز داشت: این صحنه پرده را از همه چهره‌های تزویر جهانی کنار زد، بیمارستان که محلی امن برای همه دنیا و مطابق همه قوانین بین‌المللی است، اما می‌بینیم پرواز رییس جمهور آمریکا در زمان وقوع همین جنایت در فلسطین اشغالی می‌نشیند و اینگونه آن‌ها در این حمایت رسوا می‌شوند.

حجت‌الاسلام خیاط ادامه داد: اکنون هم با توطئه نخ‌نمای کار خودشان است، می‌خواهند شانه از مسوولیت این جنایت خالی و خود را مبرا کنند.

وی تصریح: از مجامع بین‌المللی می‌خواهیم ماشین کشتار رژیم صهیونیستی را در غزه متوقف کنند اگر چه ملت‌های اسلامی بدون امید بستن به نهادهای حقوق بشری برای توقف این جنایت‌ها وارد میدان شوند.

مدیر حوزه علمیه خراسان در بخش دیگری از سخنان خود با تجلیل از شخصیت شیخ ابراهیم زکزاکی گفت: این مجاهد، ابوشهدا است، شش فرزند خود را در راه اسلام تقدیم کرد و توانست کاری کند که بسیاری از بزرگان نتوانستند آن را انجام دهند.

حجت‌الاسلام خیاط ضمن تجلیل از همسر شیخ زکزاکی بیان داشت: زکزاکی تجسم ارزش‌های دینی، اخلاص، تقوا و مجاهدت است و این تجلیل بزرگداشت ارزش‌های اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار