طی سخنانی؛

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید اولویت همه فعالیت‌ها باشد

امیر «معصومی» گفت: جوانان را باید بیش از پیش با دستاوردهای ارزشمندی که به برکت ازخودگذشتگی شهدا و فداکاری ایثارگران حاصل شده آشنا کرد تا فرهنگ ایثار و شهادت هم‌چنان در اولویت باشد چراکه از طریق ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که کشور در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه می‌شود.
کد خبر: ۶۲۴۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱ - 20October 2023

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید اولویت همه فعالیت‌ها باشدبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام در آیین تجلیل از خانواده‌‌های شهدا، ایثارگران و اعضای وابسته منطقه پدافند هوایی شمال شرق اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان که در راه حق و کشور جانفشانی کردند، افتخاری بزرگ برای ماست.

وی افزود: تکریم و دلجویی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، حداقل کاری است که مسئولین می‌توانند انجام دهند و هر چقدر برای جامعه ایثارگری کار شود، در مقابل فداکاری آنان کم است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق خاطر نشان کرد: انقلاب، عظمت، استقلال و سرافرازی امروز ایران اسلامی مرهون دلاور مردانی است که در دوران دفاع مقدس با حضور در میدان نبرد به استقبال خطر رفتند و جان خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند. جامعه ایثارگری نیز با صبر، ایستادگی خود و تحمل سختی‌‌ها برای ما الگوی مقاومت شدند.

معصومی تاکید کرد: به‌عنوان خدمتگزاران نظام اسلامی مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید همواره قدردان تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان باشیم.

وی جانفشانی‌ شهیدان و استقامت خانواده شهدا در دوران دفاع مقدس را مایه عظمت ملت بزرگ ایران دانست و بیان داشت: امنیت و اقتدار کشور مدیون ایستادگی و ثمره خون شهیدانی است که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و مایه عزت، افتخار و سربلندی ملت ایران و انقلاب اسلامی شدند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق خاطر بیان داشت: امروز قدردانی از شهیدان و استمرار راه آن‌ها وظیفه ملی است و منطقه پدافند هوایی شمال شرق همواره در راه خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده و خدمت به جامعه مخصوصاً خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را برای خود افتخار می‌داند.

معصومی گفت: ما دست‌بوس پدران و مادرانی هستیم که ثمره و هستی خود را فدای اسلام و انقلاب کردند و از خداوند متعال استمداد می‌طلبیم که بتوانیم شیوه زندگی شهدا را سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی خود قرار دهیم، تا در محضر آنان شرمنده نباشیم.

وی با بیان اینکه ایثارگران نور چشمان جامعه هستند، متذکر شد: ما وظیفه داریم که جوانان را بیش از پیش با دستاوردهای ارزشمندی که به برکت ازخودگذشتگی شهدا و ایثارگران حاصل شده آشنا سازیم تا فرهنگ ایثار و شهادت هم‌چنان در اولویت همه فعالیت‌ها باشد چراکه تنها از طریق ترویج فرهنگ جهاد، مقاومت و شهادت است که کشور در مقابل تهاجمات و توطئه‌های دشمنان بیمه خواهد شد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق تصریح کرد: رشادت‌ها، جان‌‌فشانی‌‌ها و سبک زندگی مبتنی بر آموزه‌های دینی ایثار‌گران بر هیچ صاحب خردی پوشیده نیست و آن‌ها، عزیزترین و شایسته‌‌ترین افراد انقلاب و نظام هستند.

معصومی در پایان با تاکید بر زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا، هدف از دیدار با خانواده شهیدان را لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: تکریم خانواده شهدا نشانگر پایبندی مسئولان و مردم در عهدی که برای تداوم راه شهدا بستند، است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار