طی سخنانی؛

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع): ایران سیاست‌های نظام سلطه را به چالش کشیده است/ وحدت نیروهای مسلح در اوج قرار دارد

امیر «معصومی» گفت: امروز ایران اسلامی کشوری مقتدر و قدرتی تعیین‌کننده در سطح منطقه‌ای و بین‌اللملی است که سیاست‌‌های نظام سلطه را در سراسر جهان به چالش کشیده است.
کد خبر: ۶۲۶۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶ - 31October 2023

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع): ایران سیاست‌های نظام سلطه را به چالش کشیده است/ وحدت نیروهای مسلح در اوج قرار داردبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ دوم «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) در همایش سیاسی ویژه فرماندهان و افسران ارشد یگان‌های ارتش در استان خراسان رضوی اظهار داشت: هیچ قدرتی در دنیا نمی‌تواند بر اراده ملت ایران تأثیر بگذارد، بلکه این ملت ایران است که با تکیه بر توان نیروهای مسلح، قدرت خود را به دشمنان ایران و اسلام تحمیل کرده است.

وی افزود: امروز و در برهه حساس کنونی نیروهای مسلح کشور در سایه منویات فرمانده معظم کل قوا با اقتدار و توان بالایی در حفاظت از آب و خاک این کشور می‌کوشند و اجازه نخواهند داد که کوچکترین خدشه‌ای به تمامیت ارضی ایران اسلامی وارد شود و یا این کشور مورد تهدید قرار گیرد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) با بیان اینکه نیروهای مسلح از ثبات و امنیت منطقه‌ حمایت و پشتیبانی می‌کنند، تصریح کرد: نیروهای مسلح که برآمده از متن جامعه هستند همواره در کنار مردم حضوری مؤثر دارند و در مسیر برقراری و تقویت امنیت که خواست مردم است حرکت می‌کنند.

معصومی در ادامه مأموریت پدافند هوایی در حراست از آسمان ایران را نعمتی بزرگی دانست و گفت: نیروی قهرمان پدافند هوایی ارتش در تمام نقاط کشور با حضور هوشمندانه و مقتدرانه خود، از سراسر آسمان این مرز و بوم حفاظت و حراست می‌کند.

وی مهمترین علل ناکامی دشمن را وحدت نیروهای مسلح دانست و اذعان داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند که منافقانه در بین نیروهای مسلح نفوذ کرده و تفرقه ایجاد کنند، اما باید بدانند که ارتش، سپاه پاسداران و فراجا به اتحاد و یکپارچگی کامل رسیده‌اند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) تأکید کرد: امروز ارتش ولایتمدار در رکاب فرمانده معظم کل قوا خدمتگذار مردم و در برابر هجمه‌های سنگین نرم و سخت دشمنان داخلی و خارجی بنیان مرصوص هستند.

معصومی بیان داشت: هر یک از ما در هر پست و مقامی که هستیم باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را سرلوحه مأموریت‌های خود قرار دهیم، تا بتوانیم از موانعی که بر سر راه مأموریت‌های ابلاغی وجود دارد با موفقیت عبور کنیم و آن‌ها را به سرانجام برسانیم.

وی در ادامه با بیان اینکه امنیت پایدار و آرامش کنونی کشور به برکت خون پاک شهدا به دست آمده، خاطرنشان کرد: امروزه امنیت و قدرت دفاعی ایران پایدار و مثال‌زدنی است و دشمنان مدام به این واقعیت غیرقابل انکار اعتراف می‌کنند؛ بر همین اساس می‌طلبد که برای حفظ این جایگاه و تقویت آن، در مسیری که شهدا پیش روی ما قرار دادند حرکت کنیم.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران با تکیه بر شعار ما می‌توانیم که امام خمینی (ره) به این ملت هدیه داد توانست تحریم‌های دشمن را خنثی کند، خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی کشوری مقتدر و قدرتی تعیین‌کننده در سطح منطقه‌ای و بین‌اللملی است که سیاست‌‌های نظام سلطه را در سراسر جهان به چالش کشیده است.

معصومی در پایان سخنان خود با تأکید بر اینکه امروز همه ملت ایران مدیون شهدا هستند، ابراز داشت: شهدا راهی سرشار از نور، عزت و پاکی و افتخار را پیش روی بشریت گشودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار