بازدید وزیر کشور از مرزهای استان سیستان و بلوچستان

وزیر کشور در رأس هیئتی بازدید کننده، به منظور آشنایی با آخرین اقدامات کنترلی و امنیتی وارد استان سیستان و بلوچستان شد.
کد خبر: ۶۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۳ - 17November 2013

بازدید وزیر کشور از مرزهای استان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، دکتر رحیمی فضلی وزیر کشور به همراه فرمانده نیروی انتظامی و مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و اعضاء شورای امنیتی کشور ضمن حضور در مرزهای سیستان و بلوچستان، از آخرین اقدامات انجام شده جهت برقراری امنیت پایدار در مرزهای شرق و جنوب شرقی کشور بازدید کردند.

وزیر کشور همچنین در جلسهای با حضور فرمانده نیروی انتظامی و مرزبانی کشور، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و کلیه فرماندهان هنگها، گردانها، پایگاه دریابانی چابهار و شهرستانهای استان به بررسی راههای ارتقاء سطح امنیت و برخورد با جرائم و تخلفات پرداخت.
 
وزیر کشور نیز در سخنانی، عامل متمایز شدن انقلاب اسلامی ایران از سایر جنبشهای جهان را حریت، آزادگی و انقلابی بودن مردم در کنار اعتقادات و باورهای دینی آنها دانست و خطاب به فرماندهان و مسئولین اظهار داشت: باید شهامت، شفافیت و صداقت در کارها را سرلوحه خود قرار دهیم که این مهم رمز موفقیت و پیشبرد اهداف خواهد بود.
 
سردار حمید فهیمی راد فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در این جلسه ضمن تشریح آخرین اقدامات و عملکرد پلیس در حوزه شهری اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان نسبت به استانهای دیگر از ضریب امنیتی بالایی برخوردار میباشد لذا باید این امر در کشور فرهنگسازی گردد.
 
در ادامه سرهنگ اسداللهی فرمانده مرزبانی استان نیز ضمن تشریح آخرین اقدامات انجام یافته در مرزها جهت ارتقاء سطح امنیت جنوب شرق کشور، به راهکارهای مؤثر در کنترل مرزها شامل احداث جادهای و انسدادی اشاره کرد و افزود: با توجه به نقش مهم مرزنشینان در همکاری و کنترل مرزهای کشور، اقداماتی نظیر احداث و رونق فعالیت بازارچه های مرزی و حمایت از طرحهای اشتغالزا در افزایش امنیت و شکوفایی مرزها بسیار مؤثر می باشد که نقش دستگاههای دولتی نیز در این میان بسیار تأثیرگذار است.
 
پس از پایان جلسه، وزیر کشور و هیئت همراه و جمعی از مسئولان سیاسی امنیتی به صورت هوایی از بخشهایی از مرزها و آخرین پیشرفت طرحهای کنترلی و انسدادی مرز بازدید کردند.
 
نظر شما
پربیننده ها