نامگذاری مجتمع مسکن‌ ملی چکنه بنام سردار شهید «نورعلی شوشتری»

به پیشنهاد شورای اسلامی شهر و بخشدار سرولایت، مجتمع ۳۶ واحدی مسکن ملی شهر چکنه به نام سردار شهید نورعلی شوشتری مزین شد.
کد خبر: ۶۲۵۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴ - 25October 2023

نامگذاری مجتمع مسکن‌ ملی چکنه بنام سردار شهید «نورعلی شوشتری»به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «مهدی دونده» معاون استاندار و فرماندار نیشابور در جلسه شورای مسکن این شهرستان که در بخشداری سرولایت برگزار شد با قدردانی از زحمات بخشدار، شهردار و همراهی شورای اسلامی شهرچکنه و پیگیری دیگر مسئولان منطقه برای تأمین مسکن مورد نیاز جوانان بخش کم‌برخوردار سرولایت اظهارداشت: یکی از برنامه‌های مهم دولت علاوه بر اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی، هنری و ورزشی، اجرای طرح‌های مختلف عمرانی به خصوص در زمینه طرح نهضت ملی مسکن است که در شهرستان در حال اجرا است.

وی با توصیه به مشارکت تمامی دستگاه‌ها در اجرای هرچه بهتر این طرح ادامه داد: باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌های خصوصی و دولتی به حوزه مسکن ملی توجه ویژه داشت.

نماینده عالی دولت در نیشابور با استقبال از پیشنهاد نامگذاری مجتمع مسکن ملی شهر چکنه به نام سردار شهید نورعلی شوشتری ادامه داد: این نامگذاری مبارک که به پیشنهاد شورای اسلامی شهر و بخشدار سرولایت صورت گرفته باید با نصب تابلو در محل پروژه اطلاع‌رسانی شود.

مجتمع ۳۶ واحدی مسکن ملی شهر چکنه که به نام سردار شهید نورعلی شوشتری مزین شده است در ضلع شرقی و شمالی منازل سازمانی شهر چکنه احداث خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار