فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) سپاه پاسداران:

شهدا صدق وعده‌ داشتند/ شهید شوشتری در کمترین مدت خدمت بیشترین اثرگذاری را داشت

سردار اشعری گفت: امروز در سایه عظمت شهیدان زندگی می‌کنیم که توانستند به وعده‌های صادق خود جامع عمل بپوشانند و آرامش و امنیت را برای ملت ایران اسلامی به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۶۲۵۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴ - 26October 2023

شهدا صدق وعده‌ داشتند/ شهید «شوشتری» در کمترین مدت خدمت بیشترین اثرگذاری را داشتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، چهاردهمین اجلاسیه شهدای وحدت با محوریت سردار سرلشکر پاسدار شهید «نورعلی شوشتری» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس و جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران و سردار سرتیپ پاسدار شهید «رجبعلی محمدزاده» فرمانده سپاه سلمان با حضور سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمد اشعری» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران، جمعی از فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و مسئولین استان، خانواده‌های شهدا، علما، متنفذین و اقوام سراسر کشور شامل اهل سنت و شیعه امروز (پنجشنبه) در سالن انقلاب اسلامی مجتمع فرهنگی آیه‌ها برگزار شد.

سردار اشعری در این مراسم اظهار داشت: برگزاری چهاردهمین اجلاسیه شهدای وحدت به‌خصوص سرداران شهید نورعلی شوشتری و رجبعلی محمدزاده که سیدالشهدای شهدای وحدت هستند توفیق الهی است که نصیب مجموعه‌های استانی و ملی که در این عرصه نقش‌آفرینی کردند، شد.

وی افزود: شهید شوشترین در کمترین و کوتاه‌ترین عمر خدمتی، بیشترین اثرگذاری را در حوزه‌های مختلف در استان سیستان و بلوچستان داشت.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه علیه‌السلام ادامه داد: در جای‌جای این استان نجیب، با غیرت، وطن‌پرست و ولایتمدار شاهد هستیم شهید شوشتری فضایی را ایجاد کرد که امنیت پایدار، خدمت و رفع محرومیت توامان در حال پیگیری انجام است.

اشعری گفت: شهید شوشتری تراکم یک دوره سخت و جهاد است. خون‌های پاک شهدای حادثه پیشین که شهدای وحدت لقب گرفتند نهرهایی را از ایثارگری و جانبازی در زمین جاری کرد.

وی بیان داشت: شهیدان شوشتری و محمدزاده برای ایجاد وحدت در امت اسلامی، در جهاد عملی پیشتاز بودند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه علیه‌السلام نیروی زمینی سپاه پاسداران یادآور شد: مزدوران استکبار نتوانستند ستاره پرفروغ این دو فرمانده سپاه اسلام را ببینند و آن‌ها را به شهادت رساندند اما پرچمی که به دست سردار شهید شوشتری بود به دست سردار منصوری برافراشته ماند و با قوت و قدرت این راه مبارک ادامه پیدا کرد.

اشعری تصریح کرد: امروز در سایه عظمت شهیدان زندگی می‌کنیم که توانستند به وعده‌های صادق خود جامع عمل بپوشانند و آرامش امنیت را برای ملت ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

مداحی، تجلیل از خانواده‌های شهدای وحدت، اجرای نمایش و سرود از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار