در جمع کارکنان نیروی هوا فضای سپاه پاسداران مستقر در مشهد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: تحولات فلسطین ناکارآمدی نظامات ظالم بین‌المللی را به اثبات رساند/ شفافیت هرچه بیشتر تقابل حق و باطل حمایت از مظلومان را علنی‌تر می‌کند

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: دنیا تحمل گسترش جنگ ندارد اما یکی از برکات عملیات طوفان الاقصی و مقاومت مردم مظلوم غزه در برابر حمله وحشیانه صهیونیست‌ها اثبات ناکارآمدی نظامات ظالم بین‌المللی است.
کد خبر: ۶۲۹۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸ - 08November 2023

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: تحولات فلسطین ناکارآمدی نظامات ظالم بین‌المللی را به اثبات رساند/ شفافیت هرچه بیشتر تقابل حق و باطل حمایت از مظلومان را علنی‌تر می‌کندبه گزارش  خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد‌‌، نشست بصیرتی ویژه کارکنان نیروی هوا فضای سپاه پاسداران مستقر در مشهدالرضا با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست با اشاره به فرمایش فرمانده معظم کل قوا مبنی بر غیرقابل ترمیم بودن شکست رژیم صهیونیستی در جریان عملیات طوفان الاقصی اظهار داشت: به غیر از جنبه‌های امنیتی و عملیاتی که معظم له به آن اشاره داشتند این روزها جنبه دیگری هم به آن‌ها اضافه شده که عملیات روانی و همراهی جامعه بشری با مردم فلسطین است.

وی افزود: طی ۶۰ یا ۷۰ سال گذشته تاکنون اتفاقی رخ نداده که ملت‌ها با این حجم و استعداد نسبت به موضوع ظلم آشکاری که در آن شکل گرفته واکنش نشان دهند و با مظلومین همراهی، همدردی کرده و با شرکت در اجتماعات اعتراضی،  این جنایتی را محکوم کنند. آن‌ها علی‌رغم میل سران کشورهایشان به میدان آمدند و نسبت به احقاق حقوق ملتی مظلوم و مقابله با ظلمی که رواداشته شده پافشاری کردند. این حضور با گسترش جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس اوج گرفته و دامنه آن به محل استقرار نظام سلطه کشیده شده؛ بر همین اساس حمایت از فلسطین در جغرافیای جهان گسترش یافته است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و اسماعیل هنیه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار بسیار جدی استقامت و پایمردی مردم غزه را ستودند و لذا دنیا باید این حرکت جبهه مقاومت اسلامی را تمجدید کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی بدون اجمال و کاملا شفاف از جبهه مقاومت حمایت می‌کند‌‌، گفت: در شرایطی که آحاد مردم جهان حتی آ‌ن‌هایی که مسلمان نیستند در حمایت از مردم مظلوم غزه به میدان آمده‌اند مجامع بین المللی باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند؛ بر همین اساس مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی از مجامع بین‌المللی این است که در قبال تحولات فلسطین اقدام عملیاتی داشته باشند و صرفا به ابراز همدردی و حمایت از مردم مظلوم غزه بسنده نکنند.

یوسفعلی‌زاده خاطرنشان کرد: هرچه تقابل حق و باطل شفاف‌تر می‌شود و جنایات جنایتکاران گسترش پیدا می‌کند حمایت از مظلومان و مستضعفان علنی‌تر می‌شود.

وی بیان داشت: سال‌ها است که جمهوری اسلامی بر قواعد ناعادلانه و ظالمانه بین‌المللی خدشه وارد می‌کند و اعتراض دارد در جریان تحولات فلسطین و شدت گرفتن حملات ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس به غزه این قواعد نابرابر به شدت به چالش کشیده شده است.

این مسئول تاکید کرد: دنیا تحمل گسترش جنگ ندارد اما یکی از برکات عملیات طوفان الاقصی و مقاومت مردم مظلوم غزه در برابر حمله وحشیانه صهیونیست‌ها اثبات ناکارآمدی نظامات ظالم بین‌المللی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: بمباران غزه نشان از استیصال رژیم اشغالگر قدس دارد و جبهه مقاومت همانگونه که وعده داده برای پاسخ به این حملات تلاش‌ها و اقدامات خود را تنوع بخشیده است.

یوسفعلی‌زاده تاکید کرد: هر روز که از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی می‌گذرد شکست غیرقابل تریمیم این رژیم آشکارتر شده و مظلومیت توام با اقتدار امت اسلام بیش از پیش نمایان‌تر می‌شود.

وی بیان داشت: اگرچه ظلمی علیه ملتی مظلوم در جریان است اما شرایط به نفع جبهه مقاومت است چراکه ملتی در محاصره با استعدادی مشخص در مقابل یک رژیم تا بن دندان مسلح ایستاده و برای دفاع از خود به حملات آن‌ها پاسخ می دهد و مقتدارنه در میدان حضور دارد که این حضور ارزشمند است و باید تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار