در بازدید از منطقه پدافند هوایی شمال شرق؛

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی: دستاوردهای ارزنده‌ای در حوزه راداری و موشکی داریم/ اقتدار ایران الگویی برای سایر کشورهاست

امیر سرتیپ الهامی با بیان اینکه ماموریت پدافند هوایی در بدترین شرایط آب و هوایی و پراکندگی جغرافیایی به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است، گفت: آسمان امن ایران اسلامی مرهون مجاهدت کارکنان ولایتمدار نیروی پدافند هوایی است.
کد خبر: ۶۳۱۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱ - 18November 2023

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی: اقتدار ایران در حوزه راداری و موشکی الگویی برای سایر کشورها/ پدافند هوایی مقتدرتر از همیشه مدافع آسمان کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ «علیرضا الهامی» جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی امروز (شنبه) با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، ضمن بازدید از سایت‌های راداری و موشکی این منطقه پدافندی، میزان آمادگی رزمی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر الهامی در این بازدید با بیان اینکه ماموریت پدافند هوایی در بدترین شرایط آب و هوایی و پراکندگی جغرافیایی به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است، اظهار داشت: آسمان امن ایران اسلامی مرهون مجاهدت و جانفشانی برادران ولایی و متعهد در مجموعه نیروی پدافند هوایی است.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: همانگونه که فرمانده معظم کل قوا فرمودند، هزینه مقاومت و ایستادگی از تسلیم و قبول تحمیل دشمن کمتر است و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی این را به منصه ظهور رسانده‌اند و با اقتدار نیروهای مسلح، منطقه در امنیت کامل است و مردم در این امنیت با آرامش و راحتی کامل زندگی می‌کنند.

وی با اشاره به دستاوردهای به‌روز پدافند هوایی در زمینه دفاعی و امنیتی با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران در منطقه نمونه و الگویی برای سایر کشورهاست و امروز در زمینه راداری و موشکی دستاوردهای بسیار ارزنده‌ای داشته‌ایم که روز به روز با همت جوانان انقلابی، نخبگان و تعامل و همکاری سایر نیروهای مسلح قطعا این اقتدار بیش از پیش تقویت خواهد شد.

امیر الهامی با بیان اینکه تلاش و جهاد شبانه‌روزی مرزبانان آسمان کشورمان در راستای آرامش و آسودگی خاطر مردم ایران اسلامی است، تاکید کرد: اگر امروز پدافند هوایی ارتش به رشد و تعالی رسیده، یقینا این بالندگی و اقتدار مرهون همت و تلاش جوانان این مرز و بوم در عرصه‌های مختلف علوم پدافندی است.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: هوشیاری بالای کارکنان، استفاده از نیروی جوان و متخصص، آماده به کار بودن مداوم سامانه‌ها و تجهیزات راداری، موشکی و اشراف اطلاعاتی مناسب باعث شده است امنیت آسمان این منطقه راهبردی به خوبی تأمین شود.

وی رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا را مهمترین عنصر پیشرفت دفاعی کشور دانست و بیان کرد: امروز به برکت خون شهدا و هدایت‌های راهگشای فرمانده معظم کل قوا با غلبه بر محدودیت‌های ظالمانه استکبار و با تکیه بر ظرفیت‌های دانشی داخلی و بهره‌برداری از سامانه‌‌های بومی، مقتدرانه از مرزهای هوای کشور صیانت و پاسداری می‌کنیم.

سرتیپ الهامی در ادامه با حضور در یادمان شهدای گمنام منطقه پدافند شمال شرق امام رضا (ع)، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار