در نشستی؛

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع): خانواده مبنای تحولات اجتماعی است

امیر معصومی گفت: بسیاری از تغییرات جامعه ریشه در خانواده دارد و دستاورد‌های علمی، فرهنگی، دینی و هنری در سایه خانواده سالم و امن پدید آمده است؛ بر همین اساس استحکام خانواده به‌عنوان مهم‌ترین نهاد تشکیل‌دهنده جامعه اثرگذاری مستقیم و نقش مهمی بر استحکام جامعه دارد.
کد خبر: ۶۳۲۲۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵ - 21November 2023

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع): خانواده مبنای تحولات اجتماعی استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ دوم «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) در افتتاحیه دوره بصیرت کارکنان این منطقه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، هدف از برگزاری چنین دوره‌هایی را افزایش سطح آگاهی خانواده‌ها در مقابل آسیب‌های اجتماعی و فضای مجازی دانست و اظهار داشت: نهاد خانواده به‌عنوان اصلی‌ترین رکن جامعه، زمینه ساز خوشبختی انسان‌ها است و از این رو اسلام عنایت ویژه‌ای به سلامت، رشد و پویایی این نهاد دارد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) ادامه داد: امروز کارکنان و خانواده‌ها با ارتقا بصیرت دینی، سیاسی و انقلابی خود و یادگیری مهارت‌های لازم بصیرتی باید در سنگر مقابله با تهاجم فرهنگی و نقشه‌های تفرقه‌انگیز دشمن، بستر زندگی بدون مخاطره را برای خود فراهم کنند.

وی با اشاره به اهمیت خانواده در جامعه، تصریح کرد: بسیاری از تغییرات جامعه ریشه در خانواده دارد و دستاورد‌های علمی، فرهنگی، دینی و هنری در سایه خانواده سالم و امن پدید آمده است؛ بر همین اساس استحکام خانواده به‌عنوان مهم‌ترین نهاد تشکیل‌دهنده جامعه اثرگذاری مستقیم و نقش مهمی بر استحکام جامعه دارد.

معصومی بیان داشت: بر اساس مطالعات و پژوهش‌هایی که در حوزه‌های مختلف جامعه‌شناختی، علوم قرآنی و دینی صورت گرفته بسیاری از عوامل تحکیم خانواده اکتسابی هستند و اساسا موضوع آموزش و برگزاری دوره‌های آموزشی و بصیرتی نقش جدایی‌ناپذیری در این فرایند دارند.

دوره بصیرت با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از همسران و کارکنان پایور منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) با بهره‌گیری از اساتید برجسته به مدت سه روز با موضوعات سبک زندگی فردی، اجتماعی، خانوادگی، مهارت‌های بعد از ازدواج و سواد رسانه در مشهد برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها