فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع):

بصیرت مسئولان، دشمن را در دستیابی به اهداف خصمانه‌اش ناکام می‌گذارد

امیر معصومی گفت: امروز در شرایطی هستیم که نظام سلطه با ماهیت خاص خود، قصد دارد از هر راه ممکن به جمهوری اسلامی صدمه بزند اما ایران اسلامی به دلیل برخورداری از مسئولان و خدمتگزارانی با بصیرت به حرکت توفنده و پرشتاب خود ادامه می‌دهد و دشمن راه به جایی نخواهد برد.
کد خبر: ۶۳۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸ - 23November 2023

بصیرت مسئولان، دشمن را در دستیابی به اهداف خصمانه‌اش ناکام می‌گذاردبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ دوم «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام در اختتامیه دوره بصیرت کارکنان و خانواده‌های این منطقه پدافند اظهار داشت: در این دوره خانواده‌ها با روش‌های تربیت فرزند، همسرداری و آسیب‌های فضای مجازی آشنا شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت جایگاه نیرو‌های مسلح به ویژه نیروی پدافند هوایی کشور گفت: نیروی پدافند همواره با بصیرت کامل در وقایع و بحران‌ها مختلف پشتیبان اسلام و انقلاب است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام افزود: همه آن‌هایی که در راه حق و عدل در مواجه با ستمگران گام برداشتند، نزد خداوند پاداشی بزرگ داشته و خانواده‌های نیروی‌های مسلح، شهدا، جانبازان و ایثارگران در تقویت روحیه شکست‌ناپذیری این نیرو‌ها نقش بسزایی دارند.

معصومی در ادامه با بیان اینکه بصیرت به معنی داشتن اندیشه فاطمی و درک حقایق است، تصریح کرد: افراد با بصیرت به سبب اینکه اصل حقیقت برایشان آشکار است هیچگاه درگیر حواشی نمی‌شوند و در فتنه‌ها از حق و حقیقت جانبداری می‌کنند.

وی در پایان گفت: امروز در شرایطی هستیم که نظام سلطه با ماهیت خاص خود، قصد دارد از هر راه ممکن به جمهوری اسلامی ضربه بزند اما ایران اسلامی به دلیل برخورداری از مسئولان و خدمتگزارانی با بصیرت به حرکت توفنده و پرشتاب خود ادامه می‌دهد و دشمن راه به جایی نخواهد برد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار