فرمانده سپاه ناحیه بردسکن مطرح کرد؛

فعالیت ۱۱۷ گروه جهادی شناسنامه‌دار در شهرستان بردسکن

سرهنگ جنیدی از فعالیت ۱۱۷ گروه جهادی دارای شناسنامه در عرصه‌های مختلف در شهرستان بردسکن خبر داد.
کد خبر: ۶۳۲۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۴ - 22November 2023

فعالیت ۱۱۷ گروه جهادی شناسنامه‌دار در شهرستان بردسکنبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ پاسدار «علیرضا جنیدی» فرمانده سپاه شهرستان بردسکن اظهار داشت: در شهرستان بردسکن ۱۱۷ گروه جهادی دارای شناسنامه هستند که در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

وی افزود: این گروه‌های جهادی بین ۱۵ تا ۲۰ عضو دارند و در عرصه‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی، مشاوره‌ای و توزیع بسته‌های معیشتی خدمات ارائه می‌دهند.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن با بیان اینکه همزمان با هفته بسیج گروه جهادی مدیران نیز تشکیل شده است، تصریح کرد: در اولین روز از گرامیداشت هفته بسیج ۱۲ اداره و نهاد با حضور در روستای اسماعیل‌آباد از توابع بخش انابد در حرکت جهادی شرکت کردند.

جنیدی گفت: در این اردوی جهادی ادارات برق، کمیته امداد امام خمینی (ره)، حوزه بسیج ادارات و اصناف، دفتر خادمیاران رضوی، بهزیستی، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، امور عشایری، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، شبکه بهداشت و درمان و بسیج جامعه پزشکی و کمیته محرومیت‌زدایی و سازندگی به ارائه خدمات پرداختند.

وی بیان داشت: ویزیت رایگان پزشکی، توزیع نان، اهدای بسته‌های تحصیلی و لوازم ورزشی، آرایشگاه و کفاشی، سمپاشی دامپروری‌ها، کلاس‌های مشاوره‌ آسیب‌های اجتماعی، کارگاه آموزشی با هدف ارتقای بهره‌وری و افزایش تولید از مهمترین اقدامات گروه جهادی مدیران در روستای اسماعیل‌آباد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار