فرمانده ناحیه مقاومت بردسکن:

نگاه جهادی و تفکر بسیجی باید در جامعه نهادینه شود

سرهنگ جنیدی گفت: تفکر بسیج امروز در همه حوزه‌ها کارساز است و نگاه جهادی و تفکر بسیجی باید امروز در جامعه نهادینه شود.
کد خبر: ۶۳۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸ - 25November 2023

نگاه جهادی و تفکر بسیجی باید امروز در جامعه نهادینه شودبه گزارش دفاع‌پرس از بردسکن، مراسم افتتاحیه سالن ورزشی مذهبی شهدا با حضور مسئولان کشوری و لشکری در روستای زیرک‌آباد برگزار شد.

در این مراسم؛ سرهنگ پاسدار «علیرضا جنیدی» فرمانده سپاه ناحیه بردسکن ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: روستای زیرک آباد با تقدیم ۱۶ شهید بیشترین شهید و ایثارگر را در بین روستا‌های شهرستان دارد. تفکر بسیج امروز در همه حوزه‌ها کارساز است و نگاه جهادی و تفکر بسیجی باید امروز در جامعه نهادینه شود.

جنیدی در تشریح اقدامات فرهنگی و ورزشی صورت گرفته برای پایگاه‌های بسیج بردسکن گفت: امسال در حوزه تربیت‌بدنی؛ ۲۲ پایگاه مقاومت بسیج در شهرستان، به لوازم ورزشی و سایبری با اعتبار ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان مجهز شده است. همچنین با پیگیری‌های انجام شده در مرحله دوم بیش از ۷ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز لوازم ورزشی و سایبری برای ۱۰۵ پایگاه مقاومت بسیج اختصاص پیدا کرده است که بدین ترتیب تمامی ۱۲۷ پایگاه مقاومت بسیج بردسکن مجهز به تجهیزات ورزشی و سایبری می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در پایان صحبت خود تأکید کرد: به طور متوسط هر پایگاه مقاومت بسیج به میزان ۶۵ میلیون تومان لوازم مورد نیاز ورزشی و سایبری تحویل و مورداستفاده جوانان و نوجوانان قرار گرفته است.

مشارکت خیران روستای زیرک آباد در پروژه‌ها و برنامه‌های مختلف قابل‌تقدیر است

در بخش دیگر این مراسم؛ حجت‌الاسلام «جواد نیک‌بین» نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: در صورت تأمین زمین مناسب آمادگی داریم نسبت به احداث چمن مصنوعی اعتبار لازم را از وزارت ورزش و جوانان بگیریم.

نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی افزود: مشارکت خیران روستای زیرک آباد در پروژه‌ها و برنامه‌های مختلف قابل‌تقدیر است. در برهه کنونی ساخت این گونه فضا‌های ورزشی و فرهنگی ضروری است.

احداث سالن بدن‌سازی در زیرک‌آباد بردسکن

در این برنامه؛ همچنین «اسفندیار رضایی» مؤسس سالن ورزشی و مذهبی شهدا و مدیرعامل درمانگاه علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) بردسکن طی سخنانی اظهار داشت: این پروژه در زمینی به مساحت ۴۵۰ مترمربع و با اعتبار سه میلیارد تومان ظرف پنج ماه تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.۷۰ درصد هزینه‌های این پروژه توسط درمانگاه علی ابن موسی‌الرضا (ع) بردسکن تأمین شده است و در کنار این حرکت؛ تعامل و همدلی روستاییان و مشارکت خیران این کار عام‌المنفعه را به سرانجام رساند.

مؤسس سالن ورزشی و مذهبی شهدا در پایان صحبت خود گفت: باتوجه به نیاز جوانان و نوجوانان روستای زیرک‌آباد؛ در آینده سالن بدن‌سازی و چمن مصنوعی نیز در این منطقه احداث خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها