فرمانده کل انتظامی کشور:

پلیس در راه مبارزه با مواد مخدر ۴ هزار شهید داده است

سردار رادان گفت: همکاران ما در پلیس برای اینکه موادمخدر به دست جوانان ما نرسد، نزدیک به چهار هزار شهید داده است. در حقیقت مبارزه با مواد مخدر برای ما مثل موضوع دفاع مقدس است.
کد خبر: ۶۳۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵ - 22November 2023

پلیس در راه مبارزه با مواد مخدر ۴ هزار شهید داده استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور امروز یکم آذرماه با حضور در نمایشگاه یاریگران زندگی و ضمن بازدید از غرفه‌های این نمایشگاه اظهار داشت: امروز توفیق شد تا از نمایشگاه بسیار ارزنده‌ای که ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری تشکیل دادند، بازدید کنم.

سردار رادان افزود: از نمایشگاه‌های زیادی، بازدید داشته‌ام اما این نمایشگاه در این سطح با این همه مخاطب، از موضوعات بسیار شگفت‌انگیز است و از این بابت که مردم و مسئولان و سازمان‌های مردم نهاد استقبال کرده‌اند، بسیار سپاسگزارم.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: به طور یقین کسانی که در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند، مواردی از پیشگیری و خطرهای مواد مخدر در ذهن‌شان نقش می‌بندد، در این نمایشگاه با کلام هنر، عروسک و همه کلام‌های موضوع مخاطب‌شناسی حضور و بروز داشته است که جای تقدیر و تشکر دارد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: یکی از مسیرهای پیشگیری که قابل لمس است، تشکیل چنین نمایشگاه‌هایی با چنین وسعتی است تا بتواند مخاطب خود را به صحنه آورد.

وی در ادامه خطاب به دانش‌آموزان حاضر در نمایشگاه اظهار داشت: حقیقت امر این است که موضوع مبارزه مواد مخدر در کل دنیا، یکی از موضوعات مهم و بعضاً حیاتی و قابل توجه است و در جمهوری اسلامی ایران این موضوع نسبت به کشورهای دیگر بسیار مهمتر شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: همکاران ما در پلیس برای اینکه موادمخدر به دست جوانان ما نرسد، نزدیک به چهار هزار شهید داده است. در حقیقت مبارزه با مواد مخدر برای ما مثل موضوع دفاع مقدس است.

سردار رادان ادامه داد: نکته‌ای که شما دانش‌آموزان باید توجه کنید این است که وقتی ما برای مبارزه با مواد مخدر شهید می‌دهیم، شما هم باید توجه کنید که اگر بخواهید در دام سوداگران بیفتید در حقیقت نوعی به شهدا هم پشت کردید. در حالیکه شما باید کسانی باشید که آینده کشورمان را بسازید.

وی در ادامه از ابتکار ستاد مبارزه با مواد مخدر و دبیرکل آن در برنامه‌ها و اقدامات امر مبارزه و پیشگیری از اعتیاد، به ویژه برگزاری نمایشگاه «یاریگران زندگی» تشکر کرد و گفت: نمایشگاه یاریگران زندگی از نادر نمایشگاه‌هایی است که توانسته این میزان مخاطب را به خود جلب کند.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه یاریگران زندگی از ۲۵ آبان‌ ماه تا دوم آذر ماه در مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ساعت ۹ تا ۱۹ پذیرای علاقمندان است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار