در حاشیه طرح جمع‌آورزی معتادین متجاهر مطرح شد؛

فرمانده فراجا: ورود شهرداری تهران به خانه‌های پلاک قرمز/ جمع‌آوری معتادین متجاهر از برنامه‌های مهم پلیس

سردار رادان گفت: برای منازل بلاصاحب اخطار قرمز داده شده که در مدت سه ماه باید تعیین تکلیف شود در غیر این صورت شهرداری ورود خواهد کرد.
کد خبر: ۶۳۴۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹ - 02December 2023

فرمانده فراجا: ورود شهرداری تهران به خانه‌های پلاک قرمز/ جمع‌آوری معتادین متجاهر از برنامه‌های مهم پلیسبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل نیروی انتظامی ظهر امروز (شنبه) در حاشیه اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر از محله‌های شوش و هرندی و پاک‌سازی این محلات که به همراه سردار محمدیان انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مسائلی که مردم در تهران را به خصوص در محله‌های شوش و هرندی آزار می‌داد وجود معتادان متجاهر بود ما قول دادیم که به همراه همکاران این دغدغه را برطرف کینم.

سردار رادان با بیان اینکه در بررسی‌‎ها اولیه برای اجرای طرح جمع آوری معتادین متجاهر کسبه و کسانی که در این محلات فعالیت های اجتماعی و فرهنگی انجام می دهند در کنار پلیس قرار گرفتند، گفت: در این طرح تعدادی از معتادین متجاهر و کارتن خواب‌ها جمع آوری شدند.

فرمانده فراجا درباره خانه‌ها و مکان‌هایی که به عنوان پلاک قرمز‌ها مشهور هستند، افزود: برخی‌ها این مکان‌ها را خریده و رها کردند و معتادین در این مکان‌ها تجمع می‌کنند و برای سرقت‌های خرد استفاده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه معتادین متجاهر در این اماکن جمع آوری شده‌اند، خاطرنشان کرد: شب گذشته این تعداد به ۵۰ تا ۶۰ نفر رسیده است.

سردار رادان گفت: این افراد جمع آوری و ساماندهی شده‌اند نسبت به تغییر لباس آنها که ناخوشایند بود هم اقدام شد. همچنین برای اولین بار تعدادی از پلاک‌های قرمز که محل حضور این افراد بود را فقط پلمپ نکردیم بلکه ورودی آنها را با بتن پوشاندیم. همچنین انشعابات آب و برق آنها را قطع شده است.

فرمانده فراجا افزود: برای منازل بلاصاحب اخطار قرمز داده شده که در مدت سه ماه باید تعیین تکلیف شود در غیر این صورت شهرداری ورود خواهد کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار