مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان:

فرزندان شهدا بهترین مروجان فرهنگ ایثار و شهادت هستند

طالع‌زاری گفت: فرزندان شهدا بهترین مروجان فرهنگ ایثار و شهادت بوده و در شناساندن مشی شهدا و پاسداشت این فرهنگ سترگ نقشی بی‌بدیل دارند.
کد خبر: ۶۳۵۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸ - 04December 2023

فرزندان شهدا بهترین مروجان فرهنگ ایثار هستندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محمدعلی طالع‌زاری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان روز گذشته (یکشنبه) در سفر به شهرستان گنبد کاووس به اتفاق «سید علی مهاجر» معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان، فرماندار و رئیس بنیاد شهرستان گنبد کاووس ضمن شرکت در مراسم استقبال از پیکر پاک شهید مدافع حرم «غلامعلی تولی» با فرزندان معظم شهید فاطمه ابراهیمی و طیبه صداقت دیدار و از صبر و استقامت این عزیزان تقدیر کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در این دیدار اظهار داشت: فرزندان شهدا بهترین مروجان فرهنگ ایثار و شهادت بوده و در شناساندن مشی شهدا و پاسداشت این فرهنگ سترگ نقشی بی بدیل دارند.

وی با تأکید بر ارائه خدمت مطلوب و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران بیان کرد: مسئولان باید پاسخگوی مطالبات خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر بوده و تکریم و احترام به جامعه ایثارگری باید در اولویت کار تمامی مسئولان قرار گیرد.

سید علی مهاجر معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان نیز در ادامه این دیدار با تاکید بر اینکه ملت ایران پاسدار حرمت خون شهدا و دستاورد‌های ارزشمند آنان هستند خاطرنشان کرد: مجاهدان فی سبیل الله از جانب خداوند متعال برگزیده می‌شوند و بدون تردید شهدای والامقام ما از سوی خدا گلچین می‌شوند.

مهاجر با بیان این‌که عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون پاک شهدای گران‌قدر است، تصریح کرد: قدردانی و سپاس از خانواده‌های شاهد و ایثارگر را یک وظیفه ذاتی و یک رسالت بسیار مهم می‌دانیم. شهدای ما با بصیرت و آگاهی، راه امامت و ولایت را پیمودند و در این مسیر شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند و امروز هم خانواده‌های آن بزرگ‌مردان، همان مسیر را افتخار و سربلندی طی می‌کنند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار