در مراسم تشییع شهید گمنام در نیشابور؛

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی: دفاع مقدس تجلی عملی هیهات من الذله بود

خاتمی گفت: دفاع مقدس که شامل جهاد، مقاومت و شهادت بود تجلی عملی هیهات من الذله محسوب می‌شود چراکه حماسه‌آفرینان آن برای آزادی و استقلال ایران اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و حاضر نشدند زیر بار ذلت بروند.
کد خبر: ۶۳۸۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴ - 17December 2023

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی: دفاع مقدس تجلی عملی هیهات من الذله بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، در سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام‌الله‌علی‌ها، پیکر مطهر شهید گمنام ۱۸ ساله عملیات خیبر که در جزیره مجنون تفحص شده است عصر امروز همزمان با برگزاری اجتماع فاطمیون با حضور مسئولان محلی، پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت، خانواده‌های معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم از دانشگاه آزاد نیشابور تشییع و در دانشگاه کشاورزی این شهرستان به خاک سپرده شد.

«سید مولا خاتمی» رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی در این مراسم اظهار داشت: شهدا سند مقاومت، ایثار، پایمردی و ایستادگی ملت ایران اسلامی هستند.

وی افزود: دفاع مقدس که شامل جهاد، مقاومت و شهادت بود تجلی عملی هیهات من الذله محسوب می‌شود چراکه حماسه‌آفرینان آن برای آزادی و استقلال ایران اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و حاضر نشدند زیر بار ذلت بروند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی ادامه داد: شهدا به‌خصوص شهدای گمنام قهرمانان واقعی هستند چراکه در هنگامه خطر احساس تکلیف کردند و بدون هیچ چشمداشتی به میدان آمدند و با جانفشانی از اسلام، انقلاب، کیان و ناموس ایران اسلامی دفاع کردند.

خاتمی گفت: رجعت پیکر مطهر شهدای گمنام و حضورشان در جای‌جای استان خراسان رضوی معنویت را در سطح جامعه افزایش می‌دهد؛ بر همین اساس باید از دستاوردهای انقلاب اسلامی که مرهون ایثارگری شهیدان است صیانت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها